Strona 1 z 1

po przekreceniu kierownicy do oporu silnik gasnie

: pt kwie 22, 2011 19:31
autor: trela515
golfIII 1,6 bęzyna/lpg 93r
witam przeczesałem internet lecz nic nie znalazłem na ten temat a w temacie wspomagania jestem zielony
niezależnie czy jadę na bęzynie czy lpg wahają się wolne obroty a po przekręceniu kierownicy do oporu traci obroty i potrafi zgasnąć, w trakcie jazdy szarpie, przy ruszaniu silnik się trzęsie jakby chodził na 2 gary.
proszę o pomoc. mam tego auta dość :banghead: :rozpacz: ale zal mi sie go pozbyc :grin:

po przekreceniu kierownicy do oporu silnik gasnie

: pt kwie 22, 2011 20:43
autor: adamwwy
Rozumiem, że silnik ABU? Silniczek krokowy do sprawdzenia jeśli wolne obroty są nie stabilne. Co do szarpania w czasie jazdy winny może być układ zapłonowy (świece, kable).

po przekreceniu kierownicy do oporu silnik gasnie

: ndz kwie 24, 2011 02:25
autor: dziabi3
a czujnik temperatury , lewe powietrze , brudny filtr powietrza

bo silnik powinien troche przykulec ale nie zgasnąć

Re: po przekreceniu kierownicy do oporu silnik gasnie

: pn kwie 25, 2011 09:11
autor: trela515
na początek skupie się na aparacie zapłonowym był wymieniany i od tamtej pory mam problemy z kierownicą i do filtra zajrzę.
lewe powietrze odpada miałem dobite uszczelki i uszczelniłem go sylikonem czerwonym k2.
z silniczkiem krokowym się nie będę na razie bawić bo aż tak nie skaczą. :los2:

po przekreceniu kierownicy do oporu silnik gasnie

: pn kwie 25, 2011 10:23
autor: trela515
aparat wyregulowałem i wyczyściłem jest ok chodzi równo ale jak dodaje szybko gazu to silnik nierówno chodzi iskra jest.
nie mam zielonego pojęcia co to może być,
aparat wyregulowany, filtr ok, silnik krokowy ok.
może to coś z monowtryskiem jest nie tak?.
co mogę z tym zrobić???
a jestem uparty i się go nie pozbędę najwyżej będę go pchać :P :kac:

po przekreceniu kierownicy do oporu silnik gasnie

: pn kwie 25, 2011 13:56
autor: piotrvwgolf3
witam mialem kiedys podobny problem ze gasl skrecajac na maxa niestety okazalo sie ze silnik juz swoje przejechal zdejmij pasek od napedu pompy wspomagania i zobacz czy tez wtedy gasnie skrecajac na maxa....

po przekreceniu kierownicy do oporu silnik gasnie

: pn kwie 25, 2011 15:28
autor: golfista_1993
piotrvwgolf3 Jeśli zdejmie Pasek to wtedy nie zgaśnie. Pompa wspomaganie nie naje oporu paskowi cały czas. Opór jest wtedy jak ruszysz kierownicą, w tym momencie otwiera się zawór w maglownicy i jest tłoczony olej i w ten sposób wspomaga to kręcenie kierownicą. Jeśli masz nie równe obroty i silnik kuleje to przy skręceniu kierownicy na maks jest możliwość że zgaśnie bo to tak jak byś włączył mu przy niskich obrotach klimę i wszystkie światła... Jeśli obroty wrócą do normalnych to nie powinien gasnąć na skręconych kołach...

po przekreceniu kierownicy do oporu silnik gasnie

: pn kwie 25, 2011 20:45
autor: trela515
obroty załatwione brak mocy też kopułka była winna a z kierownicą nie gaśnie ale znacznie traci obroty