Strona 1 z 1
mk3 komputer 2E
: ndz mar 06, 2011 21:11
autor: aawf
Witam. Mam pytanie czy jest możliwe że mam zamieniony sterownik silnika? Mam simensa nie znam historii silnika ale poprzedni komp był uszkodzony wymieniłem na simensa a może powinien być bosch. Co wy na to?
mk3 komputer 2E
: ndz mar 06, 2011 21:36
autor: Paweł Marek
a dzieje się coś? Silnik jest z wtryskiwaczem rozruchowym czy bez?
mk3 komputer 2E
: ndz mar 06, 2011 21:46
autor: aawf
jest z wtryskiwaczem rozruchowymi i mam problem z obrotami za bogata mieszanka strzela w rurę jak zdjąłem listwę wtryskową i paliwo podaje na wszystkich impulsowo bardzo często auto nie jeździ.
mk3 komputer 2E
: ndz mar 06, 2011 22:20
autor: Paweł Marek
Nie sądzę żeby marka sterownika miała znaczenie, podaj numer ECU rocznik zobaczę w ETCE co ona na to. Ale raczej sonda, przepływka, regulacja zapłonu, zepsuty regulator benzyny - proste rzeczy. Chociaż gdzieś tu pisano niedawno że Siemensowskie sterowniki wymagają adaptacji przepustnicy vagiem - tego nie wiem. Popytaj na dziale tuningu może GTO
mk3 komputer 2E
: wt mar 08, 2011 00:13
autor: aawf
Witam ponownie. Wiem już na pewno że silnik zalewa i to mocno czuć paliwem w rurze wydechowej a po zgaszeniu nie odpalę bez czyszczenia świec. Czy może być za to odpowiedzialny czujnik położenia przepustnicy taki z 6 przewodami? regulator ciśnienia jest nowy, pompa od PL.
mk3 komputer 2E
: wt mar 08, 2011 23:06
autor: Paweł Marek
aawf pisze:Czy może być za to odpowiedzialny czujnik położenia przepustnicy taki z 6 przewodami?
nie ponieważ niema w 2E takowego. Bezpieczniej będzie jak dasz fotki silnika. A 6 barowa czyli dwa razy za mocna pompa od PL być może rozwaliła regulator ciśnienia paliwa więc go sprawdź - najpierw popatrz w wężyk podciśnieniowy regulatora czy niema w nim benzyny
mk3 komputer 2E
: wt mar 08, 2011 23:32
autor: aawf
Silnik 2E ze skrzynią digimat (automatyczna)
mk3 komputer 2E
: śr mar 23, 2011 22:47
autor: aawf
Witam ponownie. Wymieniłem pompę, przestał zalewać i pali od strzała ale w automacie nie mam tłumika przepustnicy i jak puszczę gaz to gaśnie. Poza tym muszę ustawić zapłon.
mk3 komputer 2E
: śr mar 23, 2011 23:45
autor: Paweł Marek
Od nie gaśnięcia jest regulator wolnych obrotów leżący na pokrywe zaworów a nie tłumik przepustnicy, nie dałeś fotek, pewien jesteś że piszemy o 2E? A nie np ADY czy AGG?
mk3 komputer 2E
: czw mar 24, 2011 17:41
autor: aawf
Na silniku napisane jest 2E
Re: mk3 komputer 2E
: ndz mar 27, 2011 00:20
autor: maciejhan
aawf pisze:Na silniku napisane jest 2E
na silniku czy na tabliczce??
mk3 komputer 2E
: ndz mar 27, 2011 15:04
autor: aawf
w miejscu gdzie jest bity numer jest symbol silnika
mk3 komputer 2E
: śr mar 30, 2011 16:34
autor: aawf
Wyczytałem w ETCE że w silnikach 2E jest amortyzator przepustnicy, ale tylko w wersjach manualnych w automacie nie ma. Ustawiłem zapłon silnik pracuje równo i ładnie wchodzi na obroty ale jak puszczę gaz gwałtownie to gaśnie a jak puszczam delikatnie z lekkim dodaniem gazu to (z trudem ale) nie gaśnie co jest jak myślicie. ps: wymiana pompy to była trafna podpowiedź.