dławienie silnika po przejechaniu 100m
: wt lut 15, 2011 15:14
Witam,
mam taki problem:
autko po dłuższym postoju (na tyle długim żeby silnik zdążył ostygnąć) odpala malina (zawsze na benzynie) potem chodzi ładnie (nawet na gazie) ale po przejechaniu ok 100m zaczyna dławić niemiłosiernie, parenaście sekund, trochę operowania pedałem gazu i wraca do normalności. Potem już chodzi że mucha nie siada zarówno na gazie jak i na benzynie.
Wcześniej ten problem był i na gazie i na benzynie ale wymieniłem kopułkę z paluchem i na benzynie jest ledwo odczuwalny ale na gazie pozostał.
Silnik 1.8 ABS 90KM + LPG
Jakie są Wasze typy? Świece wydają się być ok (wykręciłem, przeczyściłem i wizualnie ok), kable jeszcze dziś potestuję (w nocy spróbuję urządzić dyskotekę przy kablach), może lambda? VAG coś wspominał o lambdzie zwartej do ziemi... jak odłączyłem lambdę to było trochę lepiej.
Nie chcę pakować kasy bez sensu dlatego pierwsze pytam ekspertów...
PS.
Mam tam lambdę 1 przewodową a gość w sklepie zaproponował 4 przewodową twierdząc że po prostu podłącze wszystkie przewody prócz czarnego do masy (grzałkę i masę) i będzie śmigać.
U mnie lambda jest blisko kolektora więc twierdzi że będzie ok.
Dla mnie różnica jest taka że kupując tą 4 przewodową uniwersalną (firmy NGK) mam 100 w kieszeni
spalanie ok 12,5l gazu tryb mieszany (przy dość dynamicznej jeździe)
ok 10-10,5l na trasie (prędkość ok 100-110)
PS2.
Użyłem opcji szukaj, znalazłem podobny problem ale nie został rozwiązany a temat zamknęli
mam taki problem:
autko po dłuższym postoju (na tyle długim żeby silnik zdążył ostygnąć) odpala malina (zawsze na benzynie) potem chodzi ładnie (nawet na gazie) ale po przejechaniu ok 100m zaczyna dławić niemiłosiernie, parenaście sekund, trochę operowania pedałem gazu i wraca do normalności. Potem już chodzi że mucha nie siada zarówno na gazie jak i na benzynie.
Wcześniej ten problem był i na gazie i na benzynie ale wymieniłem kopułkę z paluchem i na benzynie jest ledwo odczuwalny ale na gazie pozostał.
Silnik 1.8 ABS 90KM + LPG
Jakie są Wasze typy? Świece wydają się być ok (wykręciłem, przeczyściłem i wizualnie ok), kable jeszcze dziś potestuję (w nocy spróbuję urządzić dyskotekę przy kablach), może lambda? VAG coś wspominał o lambdzie zwartej do ziemi... jak odłączyłem lambdę to było trochę lepiej.
Nie chcę pakować kasy bez sensu dlatego pierwsze pytam ekspertów...
PS.
Mam tam lambdę 1 przewodową a gość w sklepie zaproponował 4 przewodową twierdząc że po prostu podłącze wszystkie przewody prócz czarnego do masy (grzałkę i masę) i będzie śmigać.
U mnie lambda jest blisko kolektora więc twierdzi że będzie ok.
Dla mnie różnica jest taka że kupując tą 4 przewodową uniwersalną (firmy NGK) mam 100 w kieszeni
spalanie ok 12,5l gazu tryb mieszany (przy dość dynamicznej jeździe)
ok 10-10,5l na trasie (prędkość ok 100-110)
PS2.
Użyłem opcji szukaj, znalazłem podobny problem ale nie został rozwiązany a temat zamknęli