Strona 1 z 2
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: śr sty 19, 2011 15:47
				autor: zielu
				silnik to 2,0 ADY
jak ustawić dobrze zapłon z pomocą VAGa 

z tego co wiem należy:
podłączyć kompa na uruchomionym silniku wejść w blok pomiarów w jakimś programie i blok 4 oraz pozycja 4 i wartość powinna być jak najbliższa 0, jeśli odbiega to wystarczy pokręcić aparatem w którąś stronę aż osiągnie się pozycje najbliższą 0 

czytałem też gdzieś iż zeby poprawnie ustawić zapłon należy wprowadzić sterownik w tryb serwisowy 
 
jakiś porady / opisy 

 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: czw sty 20, 2011 08:00
				autor: jaszczur
				zielu, znalazłem tylko ew jak moduł zapłonu spr,jeśli cie to urządza
			 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: czw sty 20, 2011 10:56
				autor: zielu
				mozesz zapodać zawsze sie przyda 

 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: czw sty 20, 2011 12:56
				autor: jaszczur
				zielu, na pw ci wyslę po poł screen
			 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: sob sty 22, 2011 00:24
				autor: edzio
				Sprawdź w bloku 7 pierwsza i druga pozycja i podaj ,powiem ci co dalej.
			 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: sob sty 22, 2011 01:57
				autor: yamahayzfr16
				WItam. Jak miożecie to rozwincie wypowiedz na forum, tutaj w temacie a nie na PW wszytsko..
Inni tez by chcieli skorzystac 

Sam męcze się z zapłonem w ADY i nie wiem co i jak..
 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: sob sty 22, 2011 09:55
				autor: edzio
				yamahayzfr16 pisze:Sam męcze się z zapłonem w ADY i nie wiem co i jak.. 
to skorzystaj z tego co naisałem.
edzio pisze:Sprawdź w bloku 7 pierwsza i druga pozycja i podaj ,powiem ci co dalej
 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: sob sty 22, 2011 09:59
				autor: edzio
				zielu pisze:podłączyć kompa na uruchomionym silniku wejść w blok pomiarów w jakimś programie i blok 4 oraz pozycja 4 i wartość powinna być jak najbliższa 0, 
to akurat dla diesla PD synchro wałka.
 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: sob sty 22, 2011 13:48
				autor: zielu
				edzio, 
a wiec blok 7 i pierwsze dwie pozycje to:
58.0 i 6.0
i z tego co widze to chyba mieści sie w zakresie prawidłowym 
 
 
 
			 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: sob sty 22, 2011 20:54
				autor: edzio
				może posłużyc jako wzorzec ,jest ok. 

 
			
					
				Re: ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: sob sty 22, 2011 22:32
				autor: zielu
				Oki... To super 

A co gdyby wartości były inne?
Pytam z chęci posiadania wiedzy i na przyszłość na wszelki wypadek oraz dla potomnych 
 
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: ndz sty 23, 2011 01:07
				autor: norek111
				zielu pisze:A co gdyby wartości były inne?
kręcisz aparatem i sprawdzasz wartości w ramkach
 
			
					
				ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: pt paź 28, 2011 20:20
				autor: stefan1k
				A co może być powodem że w te dwa parametry to 22 i 27? Jak kręcę aparatem to zmienia się tylko w tych okolicach - daleko od normy. Dodam że sporadycznie występował błąd czujnika Halla i z tego powodu został on wymieniony, ale to nie pomogło, dalej nie da się ustawić zapłonu. A muł jest straszny i żre paliwo jak oszalały. Dodam, że problem pojawił się po wymianie rozrządu - nie wiem co to może mieć wspólnego. Proszę o pomoc   

 
			
					
				Re: ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?
				: sob paź 29, 2011 09:05
				autor: norek111
				stefan1k pisze:A co może być powodem że w te dwa parametry to 22 i 27? Jak kręcę aparatem to zmienia się tylko w tych okolicach - daleko od normy. Dodam że sporadycznie występował błąd czujnika Halla i z tego powodu został on wymieniony, ale to nie pomogło, dalej nie da się ustawić zapłonu. A muł jest straszny i żre paliwo jak oszalały. Dodam, że problem pojawił się po wymianie rozrządu - nie wiem co to może mieć wspólnego. Proszę o pomoc   

 
powodem może być źle ustawiony rozrząd