Strona 1 z 2

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: śr sty 19, 2011 15:47
autor: zielu
silnik to 2,0 ADY
jak ustawić dobrze zapłon z pomocą VAGa :?:
z tego co wiem należy:
podłączyć kompa na uruchomionym silniku wejść w blok pomiarów w jakimś programie i blok 4 oraz pozycja 4 i wartość powinna być jak najbliższa 0, jeśli odbiega to wystarczy pokręcić aparatem w którąś stronę aż osiągnie się pozycje najbliższą 0 :?:
czytałem też gdzieś iż zeby poprawnie ustawić zapłon należy wprowadzić sterownik w tryb serwisowy :?:

jakiś porady / opisy :?:

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: czw sty 20, 2011 08:00
autor: jaszczur
zielu, znalazłem tylko ew jak moduł zapłonu spr,jeśli cie to urządza

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: czw sty 20, 2011 10:56
autor: zielu
mozesz zapodać zawsze sie przyda :)

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: czw sty 20, 2011 12:56
autor: jaszczur
zielu, na pw ci wyslę po poł screen

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: sob sty 22, 2011 00:24
autor: edzio
Sprawdź w bloku 7 pierwsza i druga pozycja i podaj ,powiem ci co dalej.

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: sob sty 22, 2011 01:57
autor: yamahayzfr16
WItam. Jak miożecie to rozwincie wypowiedz na forum, tutaj w temacie a nie na PW wszytsko..
Inni tez by chcieli skorzystac ;)
Sam męcze się z zapłonem w ADY i nie wiem co i jak..

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: sob sty 22, 2011 09:55
autor: edzio
yamahayzfr16 pisze:Sam męcze się z zapłonem w ADY i nie wiem co i jak..
to skorzystaj z tego co naisałem.
edzio pisze:Sprawdź w bloku 7 pierwsza i druga pozycja i podaj ,powiem ci co dalej

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: sob sty 22, 2011 09:59
autor: edzio
zielu pisze:podłączyć kompa na uruchomionym silniku wejść w blok pomiarów w jakimś programie i blok 4 oraz pozycja 4 i wartość powinna być jak najbliższa 0,
to akurat dla diesla PD synchro wałka.

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: sob sty 22, 2011 13:48
autor: zielu
edzio,
a wiec blok 7 i pierwsze dwie pozycje to:
58.0 i 6.0
i z tego co widze to chyba mieści sie w zakresie prawidłowym :?: :)

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: sob sty 22, 2011 20:54
autor: edzio
może posłużyc jako wzorzec ,jest ok. :bigok:

Re: ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: sob sty 22, 2011 22:32
autor: zielu
Oki... To super :)
A co gdyby wartości były inne?

Pytam z chęci posiadania wiedzy i na przyszłość na wszelki wypadek oraz dla potomnych :D

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: ndz sty 23, 2011 01:07
autor: norek111
zielu pisze:A co gdyby wartości były inne?
kręcisz aparatem i sprawdzasz wartości w ramkach

ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: pt paź 28, 2011 20:20
autor: stefan1k
A co może być powodem że w te dwa parametry to 22 i 27? Jak kręcę aparatem to zmienia się tylko w tych okolicach - daleko od normy. Dodam że sporadycznie występował błąd czujnika Halla i z tego powodu został on wymieniony, ale to nie pomogło, dalej nie da się ustawić zapłonu. A muł jest straszny i żre paliwo jak oszalały. Dodam, że problem pojawił się po wymianie rozrządu - nie wiem co to może mieć wspólnego. Proszę o pomoc [-o<

Re: ustawienia zapłonu z pomocą VAG'a - jak?

: sob paź 29, 2011 09:05
autor: norek111
stefan1k pisze:A co może być powodem że w te dwa parametry to 22 i 27? Jak kręcę aparatem to zmienia się tylko w tych okolicach - daleko od normy. Dodam że sporadycznie występował błąd czujnika Halla i z tego powodu został on wymieniony, ale to nie pomogło, dalej nie da się ustawić zapłonu. A muł jest straszny i żre paliwo jak oszalały. Dodam, że problem pojawił się po wymianie rozrządu - nie wiem co to może mieć wspólnego. Proszę o pomoc [-o<
powodem może być źle ustawiony rozrząd