Co do przepływki widziałem gdzieś poradnik jak poprawić działanie potencjometru klapki.
Jeśli chodzi o części zapłonu kupuj wszystko z BERU.
Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- DamianCU
- Gadatliwa bestia
- Posty: 900
- Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
- Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw
Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu
Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt gru 11, 2020 14:02
Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu
Podłącze się pod temat. Mam problem z falowaniem obrotów w ABF-ie. Przepustnica była czyszczona, po podłączeniu pojawiły się falowanie obrotów. Adaptacje przeprowadziłem wg instrukcji ( podłączenie akumulatora i odpaliłem bez dotykania gazu, do momentu włączenia się wentylatorów chłodnicy). Zrobiłem krótka trasę i było wszytko prawidłowo. Na komputerze nie pojawiały się żadne błędy i obroty silnika były prawidłowe.
Następnego dnia zaczął się zawieszać na 2.5-3 tys obrotów i pojawił się błąd czujnika położenia przepustnicy G69. Błąd pojawia się przy każdym odpaleniu silnika, po dodaniu gazu i przekroczeniu 2000 tys obrotów.
Czy czujnik położenia przepustnicy mógł stracić swoje neutralne położenie dla wolnych obrotów???
Do diagnostyki używam Viaken mini vag bo golf posiada wejście OBD1
Następnego dnia zaczął się zawieszać na 2.5-3 tys obrotów i pojawił się błąd czujnika położenia przepustnicy G69. Błąd pojawia się przy każdym odpaleniu silnika, po dodaniu gazu i przekroczeniu 2000 tys obrotów.
Czy czujnik położenia przepustnicy mógł stracić swoje neutralne położenie dla wolnych obrotów???
Do diagnostyki używam Viaken mini vag bo golf posiada wejście OBD1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości