Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: jhosef » wt cze 28, 2011 20:19

Ile kilometrów zrobiłeś przez te 5 lat?



henio8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: wt gru 22, 2009 21:54
Lokalizacja: Woj. pomorskie

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: henio8 » wt cze 28, 2011 21:26

37 000


VW Golf, CL, wersja specjalna "Europe", 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.

Awatar użytkownika
darkmen21
Oberschesien
Oberschesien
Posty: 372
Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Auto: GOLF 3,5 Cabriolet, Audi a6c6, Skoda Superb II, Mercedes w201
Silnik: 2.0
Kontakt:

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: darkmen21 » czw cze 30, 2011 08:15

henio8 pisze:37 000
jeździsz w helmofonie??? :rotfl:
Stary mnie to piszczało przez pare miesięcy i myslalem ze dostane kota, a ty sie chawlisz ze jezdzisz zz tym 5 lat i jestes z tego dumny, no prosze cie.Pozdrawiam Twoje uszy i współczuję


Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:

henio8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: wt gru 22, 2009 21:54
Lokalizacja: Woj. pomorskie

Re: Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: henio8 » czw cze 30, 2011 12:10

darkmen21 pisze:
henio8 pisze:37 000
jeździsz w helmofonie??? :rotfl:
Stary mnie to piszczało przez pare miesięcy i myslalem ze dostane kota, a ty sie chawlisz ze jezdzisz zz tym 5 lat i jestes z tego dumny, no prosze cie.Pozdrawiam Twoje uszy i współczuję
Przecież napisałem, że mam podłączony czujnik do masy i mi nie piszczy... :?


VW Golf, CL, wersja specjalna "Europe", 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.

Awatar użytkownika
darkmen21
Oberschesien
Oberschesien
Posty: 372
Rejestracja: czw lut 19, 2009 19:03
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Auto: GOLF 3,5 Cabriolet, Audi a6c6, Skoda Superb II, Mercedes w201
Silnik: 2.0
Kontakt:

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: darkmen21 » czw cze 30, 2011 13:53

a no tak, ale za tpo jak bedziesz mial naprawde poroblem to dopiero jak sie silnik zatrzyma to zauwazysz, wiec nie wiem czy to dobre rozwiazanie...ale każdy robi jak chce, inni naprawiają inni maskują...


Z VAGami przez życie, było już ich z około 30.. Obecnie posiadam 3 :)
Na forum 15 lat.. :okej:

henio8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: wt gru 22, 2009 21:54
Lokalizacja: Woj. pomorskie

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: henio8 » czw cze 30, 2011 20:08

Heh, przez 5 lat i 37 000 km się nie zatrzymał to już się nie zatrzyma. Wszystko jest tak samo jak zawsze, być może u mnie to wina np. licznika, który powoduje takie piszczenie, czy też czujników. A jeśli nawet by się zatrzymał to będę wtedy naprawiał czy też wymieniał silnik.


VW Golf, CL, wersja specjalna "Europe", 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: jhosef » czw cze 30, 2011 20:15

I wszystko jest zgodnie z instrukcją...



henio8
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: wt gru 22, 2009 21:54
Lokalizacja: Woj. pomorskie

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: henio8 » czw cze 30, 2011 20:25

Ja już tłumaczyłem moją logikę w tym przypadku, jak ktoś nie rozumie to trudno, nie mam zamiaru jeszcze raz tłumaczyć.


VW Golf, CL, wersja specjalna "Europe", 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: jhosef » czw cze 30, 2011 20:34

Ja bym tam wolał to naprawić i nie zastanawiac się czy tym razem dojadę...

Nie dawaj więcej takich porad.



Awatar użytkownika
Piotrek 2711
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 00:51
Lokalizacja: Brzeg

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: Piotrek 2711 » pt lip 01, 2011 18:48

henio8 jak już zmasowałeś czujnik to przynajmniej trzeba było sprawdzić te ciśnienie manometrem dla świętego spokoju.


I LOVE MK3

Awatar użytkownika
PrezesRrz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lis 27, 2012 09:47
Lokalizacja: Racibórz SRC ;)

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: PrezesRrz » wt lip 23, 2013 15:53

Witam jak w temacie po włączeniu zapłonu kontrolka oleju tylko mignie i świeci tylko ładowanie oczywiście po zapaleniu auta ładowanie gaśnie i potem po przekroczeniu 2tys. obrotów zaczyna migać kontrolka oleju i taki charakterystyczny piszczek jest. A olej na bagnecie ma doskonały stan.

Kontrolka miga i piszczy obojętnie czy silnik jest zimny czy ciepły.

Mam silnik 1.6 benzyna Golf II
Gaźnik 2E więc bez jakiejś tam elektroniki
przebieg auta 136tys z groszami

Proszę pomóżcie mi bo niby na innych forach piszą że może to być transformatorek za licznikiem z 3 rozgałęziami i blaszką czy coś mam ten problem od wczoraj wcześniej wszystko było dobrze. Proszę pomóżcie mi w tej kwestii może wy lub ze znajomych takie coś mieli podobnego.

Motor chodzi idealnie nagrzeje się wszystko fajnie chodzi na wolnych obrotach czujnik sprawdziłem miernikiem ten przy głowicy zgaszony motor świeci na próbówce a zapalony nie. Nacisne na pedał gazu przekroczy 2 tys. i miga kontrolka i brzęczy nawet na zimnym bo rano specjalnie sprawdzałem.

Chyba że rzeczywiście może być ten transformatorek z rozgałęzieniem na 3 bo na innych forach pisali kurcze o tym bardziej.


Dodam że jak włączę zapłon kontrolka z oleju tylko mignie nic więcej.
_________________


VW DAS AUTO ;)

Awatar użytkownika
eastwood
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:50
Lokalizacja: GD

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: eastwood » śr lip 24, 2013 23:44

Ja bym nie liczył na to, że problem leży gdzieś indziej niż w zużytym silniku.
Miałem ten problem tylko przy mocno nagrzanym silniku. Zimą w ogóle się nie zdarzał. Latem wystarczyło 10 km i już dostawał szału. Zrobiłem coś za co pewnie będę tutaj wyśmiany - zalałem motodoktora. I po problemie. Przy przebiegu ponad 320 tyś km jestem zadowolony, że silnik się jeszcze kręci, ciągnie nieźle i nic nie piszczy ani nie świeci. Nie ma co oczekiwać cudów.
A jak ktoś chce się pozbyć tego problemu po bożemu, to trzeba zacząć od panewek.



Jędrzej
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: pt mar 11, 2011 21:49

Problem z cisnieniem oleju, kontrolka mruga, piszczy ...

Post autor: Jędrzej » sob lip 27, 2013 09:43

Jeśli ciśnienie oleju jest ok, to jest źle wpięty sygnał do obrotomierza. Ecu mierzy ciśnienie drugi raz po 2500 tys obr. Wystarczy sygnał obrotomierza wpiąć w odpowiednie miejsce. Miałem ten przypadek po swapie AGG do Scirocco, w dawcy, który był mój i nim jeździłem przed swapem wszystko było ok, w scirocco coś nie bardzo, okazało się, że sygnał do obrotka źle wpięty



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości