Strona 3 z 8

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: śr gru 01, 2010 02:00
autor: rysiektr
jest różnica czy ciepły czy zimny??

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: śr gru 01, 2010 09:20
autor: PiPoL
Na ciepłym odpala od razu.

Wczoraj było -7 i odpalił chyba za 6 razem dopiero. Dzisiaj było -17 ale miałem w nocy kable w domu i odpalił za 3 razem. Przypadek?

Wymiana kopułki i palca na nowe moze coś dać?

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: śr gru 01, 2010 09:34
autor: Paweł Marek
kolego nie wiadomo, jak są stare to wymień, nie oszczędzaj na takich podstawach bo to się w końcu zemści.

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: śr gru 01, 2010 17:36
autor: PiPoL
Tyle, że ja nie mam pojęcia czy to jest stare czy nie:) Mam to auto od tygodnia:)

OK, zaraz pojadę po palec i kopułkę. Zobaczymy co będzie:)

EDIT: Kopułka i palec wymieniona. Nawet zalałem benzyny do połowy baku aby wykluczyć wine zbyt małej ilości lub zamarzania.

EDIT2: Niestety, wymiana kopułki i palca nic nie dała. Wciąż odpala za 3 razem. Jest sens pchać się w tanie kable typu JANMAR?

Obrazek

Panowie, tak wygląda wszystko jak otwieram maskę i patrząc na wprost. Czy wszystkie kable mam prawidłowo wsadzone? Bo może tu tkwi problem jakiś...

EDIT3: Przed ustawieniem zapłonu auto na biegu jałowym trzymało stałe 800 obrotów, po regulacji lubi sobie falować miedzy 800 z kawałkiem a prawie 1000. Czyżby mechanik źle to zrobił? Boże... Już mam dosc tego auta.

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: śr gru 01, 2010 21:30
autor: rysiektr
a do kompa podpinałeś??

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: śr gru 01, 2010 22:15
autor: PiPoL
Niet. Dobra, falowało jednak przez ten stary czujnik temperatury bo go zostawiłem. Ale trzyma ciut wyższe obroty niz przed regulacją. Minimalnie, ale mechanik mówił, że jest ustawiony książkowo zapłon.

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: śr gru 01, 2010 23:52
autor: roger18sx
To cos to zawór filtra węgla aktywnego

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: czw gru 02, 2010 10:31
autor: PiPoL
Nagrzane przewody odpalają za 3 razem w tych mrozach, nienagrzane za 5-7. WIęc wychodzi niby na to, ze to przewody. No ale czy wtedy po nocy w domu nie powinny odpalać za pierwszym razem? Nie mam skąd pożyczyć aby sprawdzić, a nowe NGK albo Beru to prawie 200 zł...

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: czw gru 02, 2010 11:03
autor: Gawior
Poszukaj przewodów BREMI ( montują je też na pierwszy montaż w fabrykach ), to ta sama jakość co BERU, a cena u mnie w jednym sklepie to 135zł, a 100m dalej w sklepie już cena 180zł, a beru w ogóle wahają się w okolicy 220-250zł

Też mam przewody BREMI ( z takimi kupiłem auto ) i jest ok ( podmieniałem je niedawno na nowe z pudełka BOSCH i bez różnicy )
W drugim aucie w ciągu roku przerzuciłem 4-5 kompletów przewodów typu. Janmor itp. itd. bo zaczynało na gazie strzelać po jakimś czasie.
Wkurzyłem się i kupiłem przewody BREMI i prawie 3 lata już problemu w tym aucie nie ma na tych kablach.

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: czw gru 02, 2010 11:18
autor: PiPoL
Wiesz, gdybym wiedział że kupie NGK albo Beru i wszystko bedzie cacy chodzić, to bym sie nie zastanawiał nawet:)

Cóż, zamówiłem NGK i jutro będą. Jak to nic nie da to...

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: czw gru 02, 2010 22:10
autor: rysiektr
tylko nie NGK.... mówiłem na wcześniejszej stronie :panna: ciekawe co by komputer powiedział... coś innego Ci szankuje...masz LPG??

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: pt gru 03, 2010 12:44
autor: PiPoL
Nie widze powodu nie wstawiania NGK. Miałem je w poprzednich autach i nie było problemu.

Niestety, kable zmienione i dalej to samo. Mam LPG, chodzi bez problemu. Z góry piszę, że nie da sie odpalić na samym LPG.

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: pt gru 03, 2010 20:09
autor: rysiektr
PiPoL pisze:Nie widze powodu nie wstawiania NGK
ja miałem je w rękach i to mi wystarczyło.. NGK bardzo ale to bardzo się popsuło pod wzgędem produkcji kabli... kumpel to kupił i po 2 tygodzniach oddał bo było takie przebicie, że szok... od innych też wiele negatywnych opinii słyszałem, ale moze Twoje akurat będa ok
Nie da się odpalic na LPG bo jest zimno i parownik zamarza, czy wczesniej też tak było?? Natomiast co do benzyny to możesz mieć to samo co u mnie mianowicie zabrudzone/zasniedziałe wtryskiwacze od jazdy na LPG

Golf III 2.0 GTI problemy z odpaleniem

: pt gru 03, 2010 21:16
autor: PiPoL
Nie da sie odpalić na gazie bo się nie da po prostu. Jest odpalanie tylko na benzynie, a potem mogę sobie przygazować i się przełączy:) Tam było zrobione tak, że przełączał sie sam przy odpowiedniej temperaturze, ale wystarczyło wyjac wtyczke i przełącza sie przy przygazowaniu. Ale bezpośrednio z gazu nie da sie odpalic.

W poniedziałek ide do jeszcze jednego mechanika z tym zapłonem... jedyne co mi jeszcze zostało to regulator ciśnienia paliwa...