Strona 2 z 2
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: śr lis 05, 2014 17:59
autor: bioly05011
odpinałeś kleme by zresetować kompa?
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: śr lis 05, 2014 20:32
autor: Kisielo
Tak odpinałem i jest to samo.
Nadal pytanie czy sonda ma wpływ? Jak ją spr?
Może czujnik temp powietrza? Jest? Nie ma go?
A może ktoś jeszcze coś innego podpowie?
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: śr lis 05, 2014 20:47
autor: bioly05011
czujnik tem. jest przy wtrysku, dziwne że tak jest po wymianie pompki
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: śr lis 05, 2014 22:55
autor: Kisielo
Jutro jeszcze spr czy przypadkiem może nie zanika napięcia na pompce w momencie spadku ciśnienia.
Bo reszta wydaje się być w porządku.
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: śr lis 05, 2014 22:58
autor: bioly05011
lub podmień przekaźnik
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: czw lis 06, 2014 12:25
autor: Kisielo
Właśnie spr wygląda teraz tak:
-jak zmostkuję przekaźnik to i tak potrafi gubić napięcie na pompce.
-jak wsadzę osobny aku do bagażnika i zasilę nim pompkę to jest wszystko ok
Wie ktoś gdzie były montowane wyłączniki uderzeniowe/zderzeniowe/bezwładnościowe w tym modelu, może tam leży przyczyna?
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: czw lis 06, 2014 12:41
autor: bioly05011
nie było takich ,coś nie tak z przekażnikiem albo sterowaniem przekaźnika czyli masa od ECU steruje coś nie tak może w instalacji lub zimny lut na płycie głównej komputera
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: ndz lis 09, 2014 14:12
autor: Kisielo
Ok i temat rozwiązany!
Po spr wszystkiego co możliwe ostatecznie problem rozwiązało założenie używanej ori pompki.
Pompka która była mimo, że nowa wsadzona 1 mc temu okazała się nie do końca sprawna.
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: ndz lis 09, 2014 14:29
autor: bioly05011
takie są zamienniki
Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem
: ndz lis 09, 2014 18:42
autor: Paweł Marek
Kisielo pisze:Zrobiłem jeszcze test z zapiętym manometrem podczas jazdy, ciśnienie spada poniżej 0,5 bar i wtedy auto już nie przyspiesza.
ja bym się tego czepiał nie szukał na razie innej usterki. Ciśnienie paliwa nie może tak spadać.
Wracając do rodzajów pomp: niema tyle rodzajów do mk3. Nie jest to bardzo istotne bo od tego jest regulator ciśnienia paliwa żeby ciśnienie zbijał do właściwego , poza tym każda pompa daje w realu wyższe ciśnienie niż nominalne, oczywiście bez sensu zakładać 3 lub 4 barową pompę ale te o oznaczeniu nominalnym 1 i 1.2 bara to jest to samo.
Więc ten spadek do 0.5 bara to jest usterka ale czy wynika z kiepskiej pompy, brudnego filtra czy uszkodzonego regulatora to już nie wiem. Oczywiście ciśnienie mierz na wężu dolotowym poprzez dołożony trójnik, na wylotowym bez sensu to przecież odpływ