Strona 2 z 4

Problem z wysokim spalaniem

: pt sty 31, 2014 14:18
autor: oras
no ok dzieki panowie;) czyle takie zachowanie 20-30l i 99,9 w czasie przyspieszania na mfa moze byc odpowiedzialny albo czujnik albo sonda;) musze ogarnac te rzeczy ;)

Problem z wysokim spalaniem

: pt sty 31, 2014 14:20
autor: Gesiu_15
podejrzewam że sonda , nie kupuj zamiennika tylko boscha będziesz mieć pewność pozdro :pub:

Problem z wysokim spalaniem

: pn lut 03, 2014 19:55
autor: oras
mierzylem dzis czujnik temperatuty miernikiem w temperaturze pokojowej ok 20* miernik pokazuje rezystancie ok. 2.33 oma .. co o tym sadzicie?

Problem z wysokim spalaniem

: pn lut 03, 2014 20:42
autor: rysiektr
oras,
Jesli pokazuje 2,33 oma to jest do wywalenia, jeśli pokazuje 2,33k czyli 2330 oma to jest dobrze

Problem z wysokim spalaniem

: pn lut 03, 2014 20:57
autor: oras
no pokazuje obecnie 2.65k wyciagniety z golfa i mam tez drugi stary taki sam i oba leza razem w pokoju pol dnia to ten drugi pokazuje 4,36k :|

Problem z wysokim spalaniem

: pn lut 03, 2014 21:12
autor: rysiektr
oras pisze:no pokazuje obecnie 2.65k wyciagniety z golfa
czyli ok 20 stopni - temp pokojowa, jest ok
2 czujnik 4,36k w temp. pokojowej, czyli ok 5 stopni - mocno zaniża temp, do wywalenia

Problem z wysokim spalaniem

: pn lut 03, 2014 21:15
autor: oras
czyli czujnik mam na bank sprawny wiec nic innego jak sonda siedzi... czy sonde ew. tez moge w podobny sposob jakos sprawdzic?

Problem z wysokim spalaniem

: pn lut 03, 2014 21:16
autor: oras
dzis dodatkowo poczulem mocne opary paliwa w wezu dolotowym od puszki filtra powietrza.

Problem z wysokim spalaniem

: pn lut 03, 2014 21:19
autor: oras
gdybym nie przyuwazyl ze komputer nagle na drugi dzien zaczol pokazywac takie spalania ok 20-30l i 99,9 w czasie bepniecia ... gdzie wcziesniej bylo ok to pokazywal granice w czasie jazdy 7.5-9.9 l

Problem z wysokim spalaniem

: pn lut 03, 2014 21:21
autor: rysiektr
oras, a wszystkie wężyki do podciśnienia masz ok ? Ten przy serwie hamulcowym gdzie jest zaworek nie jest pęknięty ? Wężyk do regulatora ciśnienia - nie ma w nim benzyny ? Do zaworu par paliwa na prawym kielichu ?

Problem z wysokim spalaniem

: wt lut 04, 2014 00:00
autor: oras
sprawdze to rano jeszcze to mowisz ;)

Problem z wysokim spalaniem

: wt lut 04, 2014 04:30
autor: oras
dodam jeszcze co mi sie przypomnialo ... nawet w czasie postoju na swiatlach przyuwazylem gdy silnik pracowal na wolnych obrotach to spalanie na mfl sobie skakalo co nigdy wczesniej o ile pamietam sie tak na postoju nie robilo...

Problem z wysokim spalaniem

: wt lut 04, 2014 17:12
autor: oras
sprawdzilem wszystkie podcisnienia .. wygladaja ok wykrecilem sonde lamba i zamierza ja zmierzyc miltimetrem bo podobno jest jakis sposob i wlasnie szukam ... co poki co zauwazylem to grzalka sondy przy gwincie jest okopcona czarna a przy koncu czysta...Obrazek

Problem z wysokim spalaniem

: wt lut 04, 2014 17:32
autor: oras
wyczytalem w necie i zmierzylem multimertem dwa biale przewody za pierwszym pomiarem wykazala 245ohm drugim 095 trzecim 156ohm w odstepach 2min.
nie rozumiem juz nic i gdzie szukac usterki ;/ :(