Problem z wysokim spalaniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pt sty 31, 2014 14:18

no ok dzieki panowie;) czyle takie zachowanie 20-30l i 99,9 w czasie przyspieszania na mfa moze byc odpowiedzialny albo czujnik albo sonda;) musze ogarnac te rzeczy ;)



Awatar użytkownika
Gesiu_15
_
_
Posty: 934
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 17:25
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: Gesiu_15 » pt sty 31, 2014 14:20

podejrzewam że sonda , nie kupuj zamiennika tylko boscha będziesz mieć pewność pozdro :pub:


Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pn lut 03, 2014 19:55

mierzylem dzis czujnik temperatuty miernikiem w temperaturze pokojowej ok 20* miernik pokazuje rezystancie ok. 2.33 oma .. co o tym sadzicie?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » pn lut 03, 2014 20:42

oras,
Jesli pokazuje 2,33 oma to jest do wywalenia, jeśli pokazuje 2,33k czyli 2330 oma to jest dobrze


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pn lut 03, 2014 20:57

no pokazuje obecnie 2.65k wyciagniety z golfa i mam tez drugi stary taki sam i oba leza razem w pokoju pol dnia to ten drugi pokazuje 4,36k :|



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » pn lut 03, 2014 21:12

oras pisze:no pokazuje obecnie 2.65k wyciagniety z golfa
czyli ok 20 stopni - temp pokojowa, jest ok
2 czujnik 4,36k w temp. pokojowej, czyli ok 5 stopni - mocno zaniża temp, do wywalenia


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pn lut 03, 2014 21:15

czyli czujnik mam na bank sprawny wiec nic innego jak sonda siedzi... czy sonde ew. tez moge w podobny sposob jakos sprawdzic?



oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pn lut 03, 2014 21:16

dzis dodatkowo poczulem mocne opary paliwa w wezu dolotowym od puszki filtra powietrza.



oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pn lut 03, 2014 21:19

gdybym nie przyuwazyl ze komputer nagle na drugi dzien zaczol pokazywac takie spalania ok 20-30l i 99,9 w czasie bepniecia ... gdzie wcziesniej bylo ok to pokazywal granice w czasie jazdy 7.5-9.9 l



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » pn lut 03, 2014 21:21

oras, a wszystkie wężyki do podciśnienia masz ok ? Ten przy serwie hamulcowym gdzie jest zaworek nie jest pęknięty ? Wężyk do regulatora ciśnienia - nie ma w nim benzyny ? Do zaworu par paliwa na prawym kielichu ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » wt lut 04, 2014 00:00

sprawdze to rano jeszcze to mowisz ;)



oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » wt lut 04, 2014 04:30

dodam jeszcze co mi sie przypomnialo ... nawet w czasie postoju na swiatlach przyuwazylem gdy silnik pracowal na wolnych obrotach to spalanie na mfl sobie skakalo co nigdy wczesniej o ile pamietam sie tak na postoju nie robilo...



oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » wt lut 04, 2014 17:12

sprawdzilem wszystkie podcisnienia .. wygladaja ok wykrecilem sonde lamba i zamierza ja zmierzyc miltimetrem bo podobno jest jakis sposob i wlasnie szukam ... co poki co zauwazylem to grzalka sondy przy gwincie jest okopcona czarna a przy koncu czysta...Obrazek



oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » wt lut 04, 2014 17:32

wyczytalem w necie i zmierzylem multimertem dwa biale przewody za pierwszym pomiarem wykazala 245ohm drugim 095 trzecim 156ohm w odstepach 2min.
nie rozumiem juz nic i gdzie szukac usterki ;/ :(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości