Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK

Post autor: rysiektr » sob lut 01, 2014 11:07

Cisnienie paliwa musisz sprawdzic


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

sowm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 19, 2014 11:34

Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK

Post autor: sowm » sob lut 01, 2014 16:43

ok ale jak zdejme przewód doprowadzający do wtrysku to zdołam ocenić to gołym okiem.??
ale czy to nie dziwne że na jałowym chodzi wmiare równo i po dodawaniu gazu ładnie wchodzi na obroty.? :smirk:
a przy wrzuceniu biegu i próbie puszczania sprzęgła od razu gaśnie...



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK

Post autor: rysiektr » sob lut 01, 2014 17:05

Bo na jalowym czy tez na postoju silnik nie jest w pelni obciazony. Dopiero w trakcie jazdy jest obciazony, jesli masz zapchany filtr paliwa albo jesli pompa daje za male cisnienie to przy obciazeniu gdy potrzebuje wiekszej ilosci paliwa a jej nie dostaje to silnik gasnie. Chociaz rownie dobrze moze byc uszkodzone cos innego. Ale cisnienie paliwa najlepiej jest sprawdzic manometrem. Jesli nie masz to zdejmij waz doprowadzajacy paliwo do wtrysku i a niech ktos inny zakreci i zobacz czy paliwo tryska. Uwazaj tylko zebys nie podpalil czegos :-)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

sowm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 19, 2014 11:34

Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK

Post autor: sowm » pt lut 07, 2014 20:44

a więc pompka wymieniona i objawy nie ustąpiły. .... :?



sowm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 19, 2014 11:34

Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK

Post autor: sowm » pt lut 07, 2014 20:47

co tym razem byście obstawiali.? wtrysk ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK

Post autor: rysiektr » pt lut 07, 2014 23:39

sowm pisze:a więc pompka wymieniona i objawy nie ustąpiły. .... :?
Nie prościej było zmierzyć ciśnienie paliwa ? TPS może być uwalony, sprawdź go. Opis masz na forum


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

sowm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz sty 19, 2014 11:34

Na benzynie szarpie, gaśnie- na LPG chodzi OK

Post autor: sowm » pn lut 10, 2014 15:48

po wymianie pompki na zagrzanym silniku jakby objawy są mniej widoczne(też szarpie ale jakby mniej ) bo na zimnym to samu -od razu gaśnie...
może jednak wtrysk.?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości