Strona 2 z 2

Vr6 Problem z odpowietrzeniem

: pt gru 23, 2011 16:39
autor: Glle
Paweł Marek, hmm pompy paliwa ? no nie wiem problem pojawił sie dopiero przy załozeniu nowej pompki wspomagającej obieg wody i wymianie płynu chłodniczego , a co do termostatu to mierzyłem mu temp. otwarcia i jest to 83 stopnie wiec jest ok tylko denerwuje mnie to ze przy tej temperaturze tez sie włacza wentylator wiec niemozliwe jest osiagniecie 90 stopni moze to wadliwy "termowłacznik" wentylatora ? :pub: dla was za pomoc

Vr6 Problem z odpowietrzeniem

: sob gru 24, 2011 14:25
autor: Paweł Marek
Albo licznik źle pokazuje, a w końcu temperatura nie jest identyczna w całym układzie chłodzenia, a wogóle VR ma układ ustawiony na niższe temperatury pewnie takie zabezpieczenie w związku z tendencjami do przegrzewania VR. W 1.8 czy 2.0 termostat jest na 87

Vr6 Problem z odpowietrzeniem

: sob gru 24, 2011 16:01
autor: Dj Darecki
AAA ma 2 czujniki temp. jeden dla ECU drugi na liczniki .
Temp. silnika najlepiej sprawdzić VAGiem , będzie widać przy jakiej temp. włączają się wentylatory i czy czujnik od licznika źle pokazuje.
Glle pisze:a teraz pytanko z odpowietrzaniem tego układu wszystko robiłem wg instrukcji na forum i dalej te bulgoty są może jakaś mała porada ?
ja też mam bulgotanie , to chyba norma przy AAA.

spuszczałem z 4 razy płyn i nigdy nie odpowietrzałem układu i wszystko u mnie jest OK

Vr6 Problem z odpowietrzeniem

: pt sty 27, 2012 10:12
autor: Glle
Witam Odkopuje temat bo wkońcu sprawa rozwiązana tak jak kolega napisał wyżej sprawdziłem vagiem i temperatura była w granicach 90 stopni co sie okazało uszkodzony był czujnik który pokazuje na liczniku po wymianie ów czujnika wszystko wróciło do normy, a co do bulgotów to spuszałem 3 razy płyn i bulgotanie nie ustało wiec chyba musze sie do tego przyzyczaić .... DZIEKUJE ZA POMOC koledzy :pub: :pub: