Strona 2 z 2

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: pt gru 16, 2011 22:11
autor: Paweł Marek
tak, pewność zyskasz tylko manometrem ale z reguły jak jest padnięty to benzyna jest w podciśnieniu

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: pt gru 16, 2011 22:44
autor: Tomaso007
Paweł Marek, czy przekaźnik 30 odpowiada za prawidłową pracę silnika?? Rozumiem, że u mnie go brakuje..?? :helm:

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: pt gru 16, 2011 22:48
autor: Tomaso007
auto chodzi mi na naprawdę b.wysokich obrotach na lpg.. gazu wpiep..a co nie miara... o benzynie mogę zapomnieć by na wolnych wogóle pracował równiutko... :-x :banghead: :rozpacz:

Re: GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: sob gru 17, 2011 12:43
autor: nurek20
Tomaso007 pisze:Paweł Marek, czy przekaźnik 30 odpowiada za prawidłową pracę silnika?? Rozumiem, że u mnie go brakuje..?? :helm:
U mnie jak był rozwalony ten przekaźnik to napiecie na ecu dochodziło od 1do 5 volt a powinno być 12-14 niedało sie na benie jechać teraz zostało mi tylko zalewanie na zimnym i w miare bogata na rozgrzanym

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: sob gru 17, 2011 12:52
autor: Paweł Marek
musi być i tyle, albo trzeba go obejść na krótko jeśli to swap. Ni wiem co jest bez niego na benzynie , ale na LPG bez niego auto jeździ z tego wnioskuje że samo wytworzenie iskry nie odpowiada, więcej nie kombinowałem bo nie miałem o co, wyszukaj schemat swojego wtrysku, przekaxnik zasila plusem styk 23 ECU

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: sob gru 17, 2011 16:40
autor: Tomaso007
nurek20 pisze:zalewanie na zimnym i w miare bogata na rozgrzanym
to by tłumaczyło czemu dużo mi pali a na zimnym chodzi na benzynie równo ale na wysokich a jak się rozgrzeje to przerywa..byc moze za dużą dawkę benzyny dostaje..
Paweł Marek pisze:przekaxnik zasila plusem styk 23 ECU
zobaczę czy po przekręceniu stacyjki na styku 23 pojawia się plus...

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: pn gru 19, 2011 13:58
autor: Tomaso007
No i tak.. Założyłem przekaźnik 30. Poprawiło się jedynie to, że na rozgrzanym (na benzynie) nie szarpie i obroty mu nie falują. Niestety obroty są wysokie zarówno na benzynie jak i na lpg.
:grrr: Co może być???

Re: GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: pn gru 19, 2011 19:13
autor: nurek20
Jak wysokie są te obroty czy tam koło 1200 jak na ssaniu czy duzo wiekszę szczerze powiedziawszy obrotami tam steruje krokowiec a komputer chyba ma zaprogramowane jak ma mieć obroty

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: sob gru 24, 2011 15:23
autor: Tomaso007
No więc tak... Dołożyłem przkaźnik 30 ale chodził tj chodził-na wysokich obrotach jak i na lpg tak i na pb.
Teraz już chodzi na lpg ok-na wolnych. Co zrobiłem??

1. Przeczyściłem przepustnicę, bo była cała czarna jakby czarny smar na niej był.
2. Po przeczyszczeniu obroty były też wysokie jednak odkręciłem śrubkę przy przepustnicy by zmniejszyć jej kąt nachylenia i obroty opadły i jest ok.

Jedyne co jeszcze u mnie jest nie tak to to, że na benzynie jak jest zimny to chodzi nieco na wyższych(ale równo) -na ssaniu a jak się rozgrzeje to obroty mu falują i nie chodzi równomiernie(na nieco już mniejszych). Jednak na zimnym jak przełączę na lpg - chodzi równo :)
Nierównomierną pracę na benzynie jak się rozgrzeje pewnie usprawiedliwia uszkodzona lambda..

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: pn sty 02, 2012 14:37
autor: Tomaso007
UWAGA!!!

Co to może być, że auto mi się zalewa. Są (zwłaszcza rano gdy jest zimny po długim postoju)problemy z uruchomieniem, czasami to jak załapie to chodzi jakby na jednym tłoku a później jak uda mu się rozbujać to reszta też załapuje i jakos chodzi. Gdy się rozgrzeje nie ma większych problemów z uruchomieniem. Obroty na zimnym jak i na ciepłym na benzynie nie są równomierne. Na lpg chodzi ok. Dodam, że świece podczas pracy na PB są CZARNE. :grrr: Pomocy!! :crazy:

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: pn sty 02, 2012 19:45
autor: Paweł Marek
dużo spraw może być. z czujników to czujnik temperatury, przepływomierz albo TPS. te rzeczy sprawdź wg opisów na forum jesli jeszcze tego nie zrobiłeś. Wtryskiwacze moga być lejace zużyte. Nie wiem dokładnie jak to by było w 2E ale w starszych brak masy podpiętej do ECU dawał ciągłe lania nadmiarem paliwa, i to trzeba sprawdzić miernikiem, dwie sa chyba takie masy brązowe kable

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: czw sty 05, 2012 00:38
autor: nurek20
Witam wymieniłem regulator cisnienia paliwa i bez zmian ;( dalej telepie nim za 10l paliwa mi skopćił w przeciągu tygodnia przy przełączaniu na gaz a to były maksymalnie 2 minuty pracy na pb...
Gdzie znajdę te masy bo chciałbym posprawdzać?

GTI motor 2.0 2E Problemy z pracą silnika.

: pn lut 27, 2012 00:20
autor: Tomaso007
Witam!!

Wracam znów do tematu, bo ostatnio gaz rozerwał mi przepływomierz... Przepływomierz wymieniłem a dodatkowo kopułkę i palec (wcześniej wymieniłem przewody i świece) oraz sondę lambdę. Nie jeżdżę już na lpg - narazie zdjąłem mixer, zakręciłem śrubę i usunąłem centralkę. Nie ma problemów z zapalaniem, świece są brązowiutkie a nie tj wcześniej czarne, wkręca sie pięknie na obroty. ALE jedyne co mnie denerwuje to to, że na wolnych obrotach gdy jest zimny to szarpie silnikiem a gdy się rozgrzeje to też szarpie ale już mniej. Czego to może być wina??!