Strona 2 z 2

Re: Gaśnie co 100 metrów i przy wciśnieciu sprzegła na posto

: sob paź 22, 2011 12:44
autor: Jaras
Wymień ten przekaźnik i zobacz czy będzie różnica. Ten schemat pracy pompy co opisałeś jest prawidłowy bo po przekręceniu kluczyka pompa powinna pracować te 3 sekundy.
Są dwa rozwiązania :
-Pompa do wymiany
-Przekaźnik do wymiany

Gaśnie co 100 metrów i przy wciśnieciu sprzegła na postoju

: sob paź 22, 2011 16:38
autor: rysiektr
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a713f.html" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz rozpiskę z przekaźnikami, ten przekaźnik będzie ciepły ale nie na tyle, żeby parzył, jeśli mówisz, że ma okopcone nóżki to znaczy ze pracuje pod za dużym obciążeniem albo nie łączy i wg mnie pompa się zaciera i stawia za duży opór przez co duży prąd przez niego płynie. Natomiast pompa owszem po kilku sek od włączenia zapłonu ma się wyłączać. Jest tak ze włączasz zapłon, pompa się włącza na kilka sek i jeśli nie uruchomisz silnika to przestaje pracować. Przekaźnik wymień, wymień pompę i będzie chodził. Takie jest moje zdanie. I nie katowałbym go bardziej bo stopi Ci się jeszcze coś w skrzynce bezpieczników i jeszcze ja będziesz musiał wymienić.

Gaśnie co 100 metrów i przy wciśnieciu sprzegła na postoju

: sob paź 22, 2011 23:32
autor: Pikpoczek
przekaźnik został wymieniony na inny udało się przejechać 4 km poźniej pompa powiedziała good bye , wiec wymiana pompy mnie czeka :-(

Re: Gaśnie co 100 metrów i przy wciśnieciu sprzegła na posto

: pn paź 24, 2011 13:53
autor: Jaras
Pikpoczek pisze:przekaźnik został wymieniony na inny udało się przejechać 4 km poźniej pompa powiedziała good bye , wiec wymiana pompy mnie czeka :-(
I teraz niepotrzebny wydatek był na przekaźnik ;) Pompy w mk3 gdy popracują na "sucho" nadają się od razu do wymiany. I tak że przejeździłeś na niej te 10 l ;)

Gaśnie co 100 metrów i przy wciśnieciu sprzegła na postoju

: pt paź 28, 2011 16:26
autor: Pikpoczek
pompa wymieniona i teraz śmiga aż miło :)