2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

2.0 8v Odciecie zapłonu przy 5tys. POMOCY

Post autor: Y@RO » wt sty 17, 2012 20:42

musze niestety odkopac moj stary temat. Sam posiadam teraz silnik ADY i juz nie mam sily do niego. oczywiscie dcinka przy 5 tys i blad 515 blad halla g40. Wymienilem Halla ze swojego 1.8 ktory chodzil, potem ustawilem zaplon z pomoca VAGa w kanale 7 gdzie jest pokazane wyprzedzenie zaplonu. Ustawilem idealnie na 6 stopni. ( tyle wyczytalem ze ma byc ) i nic nadal wywala blad 515 po ponownym odpaleniu. WYmienilem czujnik polozenia walu - nadal to samo. Sprawdzalem rozrzad , ustawialem go na kazdym odlewie na kole zamachowym, sa dwa kolo siebie w odleglosci jakies 7 cm a miedzy nimi kreska. Ustawialem juz na wszystkie znaki + regulacja zaplonu i nic. Juz nie wiem co mam myslec o tym. Dodam ze swapowalem silnik, czy moglem w skrzynce bezpiecznikow cos pomieszac ze np. hall nie dziala ? zle cos wpiac lub czegos nie wpiac ?

Obrazek Obrazek Obrazek

a tu filmik z VAGa z grupy 07

http://www22.zippyshare.com/v/66810047/file.html" onclick="window.open(this.href);return false;









no i teraz mam problem. auto jechało normalnie po skasowaniu tego błędy 515 ...... aż tu nagle zaczęło przerywać i zgasło ... i koniec ;/ 20 km holowania do domu :? teraz to już naprawdę nie wiem co mu


eSsssssssssss :))))

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości