Strona 2 z 2

Szarpanie ,dławienie 1.4 AEX

: czw lis 14, 2013 21:44
autor: PAPAYOS
Czasami dla ustabilizowania obrotów "lepaki" zdejmują gumowy wężyk z przepustnicy od pochłaniacza skroplin. Wężyk jest wpięty w dolnej części przepustnicy pod ruchomą częścią przepustnicy. Silnik łapie wtedy tzw "lewe powietrze" i ma wyższe obroty.
Jeśli to nie pomoże bo wężyka nie zdjął trzeba pod VAGa, wykasować błędy, których na pewno jest kilka i wykonać adaptację przepustnicy.

Pozdrawiam
PAPAYOS

Szarpanie ,dławienie 1.4 AEX

: pt lis 15, 2013 16:26
autor: Bednarus
Wężyk jest na swoim miejscu. Natomiast zauważyłem, że osłona końcówki linki od gazu była ściągnięta. Czy mechanior mógł, kręcąc tą końcówka ją naciągnąć linkę i uchylić mocniej przepustnicę? Ogólnie to ojciec z nim rozmawiał i kolo się przyznał, że podkręcił obroty i mówił, że w 15 sekund może je ustawić. Czyli zastosował jakiś patent pana Czesia ze stodoły.

Re: Szarpanie ,dławienie 1.4 AEX

: sob lis 16, 2013 10:27
autor: PAPAYOS
Bednarus pisze:Czy mechanior mógł, kręcąc tą końcówka ją naciągnąć linkę i uchylić mocniej przepustnicę?
Podciągnięcie linki jest kolejnym sposobem "lepaków" na pozbycie się problemów z dławiącymi wolnymi obrotami. Linka na przepustnicy powinna być luźna. Przepustnica sama się ustawi do wymaganych obrotów.

Pozdrawiam
PAPAYOS

Szarpanie ,dławienie 1.4 AEX

: sob lis 30, 2013 17:23
autor: Bednarus
Jakie obroty powinien trzymać AEX jak jest zimny silnik, a jakie na ciepłym silniku? Bo mój, po naprawach mechanika,ma około 1200 na zimnym. Na rozgrzanym sprawa ma się inaczej. Bo trzyma przez jakiś czas około 1000, później powoli schodzi do 750.