Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Witam,
kup oryginalny czujnik temperatury(niebieski/czarny wycofany z produkcji)-120,- w ASO i po kłopocie, też to przerabiałem-po tym zakupie jest ok.
kup oryginalny czujnik temperatury(niebieski/czarny wycofany z produkcji)-120,- w ASO i po kłopocie, też to przerabiałem-po tym zakupie jest ok.
Re: Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Damian.M pisze:Witam,
kup oryginalny czujnik temperatury(niebieski/czarny wycofany z produkcji)-120,- w ASO i po kłopocie, też to przerabiałem-po tym zakupie jest ok.
Witam, dzięki za info, znasz może numer tej części żeby w ASO dokładnie znaleźli to co mi potrzeba??
Re: Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Jasne,
oryginał czarno/żółty o numerze 357 919 501 A zastąpiono w 10.2010r. niebieskim czujnikiem 6U0 919 501 B.
Co do dużego spalania to fakt, może okazać się walnięta sonda- u mnie wypalona była w środku, po wymianie spala o dużo mniej...
I też jest tylkojeden dedykowany zamiennik BOSCH-uniwersalna sonda dla ABU-tutaj o tym pisałem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=412897" onclick="window.open(this.href);return false;
oryginał czarno/żółty o numerze 357 919 501 A zastąpiono w 10.2010r. niebieskim czujnikiem 6U0 919 501 B.
Co do dużego spalania to fakt, może okazać się walnięta sonda- u mnie wypalona była w środku, po wymianie spala o dużo mniej...
I też jest tylkojeden dedykowany zamiennik BOSCH-uniwersalna sonda dla ABU-tutaj o tym pisałem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=412897" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Poszukałem,
i tak...czujnik ELTH stosowany na pierwszy montaż/wcześniej czarno-żółty w ASO-120,-
a tu proszę...http://motoplatforma.com/index.php?p754 ... t-skoda-vw" onclick="window.open(this.href);return false;
i tak...czujnik ELTH stosowany na pierwszy montaż/wcześniej czarno-żółty w ASO-120,-
a tu proszę...http://motoplatforma.com/index.php?p754 ... t-skoda-vw" onclick="window.open(this.href);return false;
Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Myślisz Damian.M, że godny zakupu?, dziwne bo w ASO około 100zł kosztują (znajomy kupował do Lupo)... Sam nie wiem
Re: Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Z identycznym jeżdżę już dwa lata, a kupiłem też w ASO za 120,-! Gdybym wiedział, że ten sam jest tu tańszy to bez chwili zastanowienia kupiłbym!
Dowiedź się czy to oryginał, jak tak to po co przepłacać gdzie indziej, tym bardziej, że jeśli wierzyć zdjęciu i opisom, to jest pewność, że oryginał?
Dowiedź się czy to oryginał, jak tak to po co przepłacać gdzie indziej, tym bardziej, że jeśli wierzyć zdjęciu i opisom, to jest pewność, że oryginał?
Re: Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Tu jest oryginał, sam mam taki dwa lata i spokój(komentarze, też to potwierdzają)- czarno/żółtego już nie produkują- i tak jak tam napisali ELTH idzie na pierwszy montaż
http://motoplatforma.com/index.php?p754 ... t-skoda-vw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://motoplatforma.com/index.php?p754 ... t-skoda-vw" onclick="window.open(this.href);return false;
Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Właśnie kupiłem, dzisiaj przyjechał a na dniach założę i zobaczymy jak się będzie zachowywać temperatura na blacie... mam nadzieje, że się to uspokoi i wskazówka nie będzie falować jak szalona
Jak założę, pojeżdżę to napisze co i jak.
Dzięki raz jeszcze Damian.M, i pozdro!
Jak założę, pojeżdżę to napisze co i jak.
Dzięki raz jeszcze Damian.M, i pozdro!
Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Kupiony, założony, i niestety dalej temperatura skacze, pewnie termostat otwarty cały czas. Rozumiem, że sprawny zamiennik wśród termostatów to 1 na 3, ale kupiłem oryginał na zamówienie i dalej lipa. Albo licznik nie robi (choć kiedyś było ok) albo sam juz nie wiem... zima przede mną więc trzeba coś zrobić aby temperaturę prawidłową uzyskać
Re: Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Może reset mu zrób-odłącz klemy na jakiś czas, potem uruchom i daj się zagrzać do 90 st. bez dodawania gazu, aż się włączy wentylator.
Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
No spróbuje zrobić reset, ciekawe czy coś da... dzisiaj wahania od 80 do 100 gdyż było ciepło i troche w korkach postałem, w momencie dojścia wskazówki do 100 schładza wiatrak do 90. Może mam roztrojony wskaźnik ?
Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
U mnie było to tak denerwujące że wymieniłem licznik I teraz jest spokój Kupiłem 3 czujniki i nerwy mi siadły Kupiłem na allegro licznik i wskazówka po rozgrzaniu jest na 90 stopni sprawdzałem na VAG-u więc mam pewność że jest dobrze
Podobno w pierwszych wersjach liczników było tak że wskazówka temp kiwała się od boku do boku...
Kupiłem trochę nowszy licznik (także graficznie wygląda ładniej), ten posiada wskaźniki na silniczkach i wskazówki unoszą się zaraz po włączeniu zapłonu;) nie tak jak w poprzednim w którym wskazówki podnosiły się po minucie
KOSZT 30 zł (STRACONE SIŁY NA CZUJNIKI)- bezcenne
Podobno w pierwszych wersjach liczników było tak że wskazówka temp kiwała się od boku do boku...
Kupiłem trochę nowszy licznik (także graficznie wygląda ładniej), ten posiada wskaźniki na silniczkach i wskazówki unoszą się zaraz po włączeniu zapłonu;) nie tak jak w poprzednim w którym wskazówki podnosiły się po minucie
KOSZT 30 zł (STRACONE SIŁY NA CZUJNIKI)- bezcenne
Mój GolF Mk3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=503143
Re: Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Racja,
U mnie też, kiedyś kilka razy wskazówka wychylała się za 90 stopni, przy wymianie na oryginalny czujnik nie wytrzymałem, i kiedy znowu się wychyliła delikatnie "trzasnąłem pięścią" w licznik i wróciła do pionu w mig...
Skoro czujnik i termostat sprawny, to może właśnie coś ze wskaźnikiem?
Podmień i zobacz.
U mnie też, kiedyś kilka razy wskazówka wychylała się za 90 stopni, przy wymianie na oryginalny czujnik nie wytrzymałem, i kiedy znowu się wychyliła delikatnie "trzasnąłem pięścią" w licznik i wróciła do pionu w mig...
Skoro czujnik i termostat sprawny, to może właśnie coś ze wskaźnikiem?
Podmień i zobacz.
Termostat i czujnik temp.cieczy, falująca temperatura.
Mogę mieć jeszcze zastrzeżenia do termostatu, choć wskaźnik temp ma bardziej funkcje podglądową niż rzeczywistą, startując z zimnego silnika dolny wąż zaczyna się robić ciepły gdy na wskaźniku wskazówka znajduję się mniej więcej w okolicy 80 ( lekko po za ), później już z czasem robi się porównywalna z górną ( termostat ma temp otwarcia 84 C). Nie wiem czy nie za wcześnie się otwiera?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości