2.0 8v 2E duże spalanie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mazi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1318
Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
Kontakt:

2.0 8v 2E duże spalanie

Post autor: mazi » pn wrz 12, 2011 22:49

auto na hamowni wypluło 75 kuni, auto na ssaniu jest zamulone, czyli bylo by wytlumaczenie spadku mocy,

jak spaliny duzo jest ich?



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

2.0 8v 2E duże spalanie

Post autor: J.B.S. » pn wrz 12, 2011 23:00

Z tego co pamiętam sonda jest jedna i jedno woltowa Ma pracować w zakresie, od 0,2 do 0,9 z czestotliwością ok jednej sekundy.Przynajmniej u mnie nie widziałem drugiej sondy. Ja sprawdzałem czujnik temperatury, przepływkę ,cisnienie paliwa,sondę.Cisnienie sprężania itd ,itd.
Sprawdziłem nawet czy nie ma dziury w zbiorniku. nic się nie poprawiło



Awatar użytkownika
dropthisnigga
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw sty 07, 2016 01:04

2.0 8v 2E duże spalanie

Post autor: dropthisnigga » pn kwie 18, 2016 02:42

Odkopuje temat z przed 5 lat by nie zakładać nowego.

Pacjent 2e 115km + LPG

Od dłuższego czasu śmigam tylko na PB.

Ostatnio po 2 dniowej przerwie w garażu.

Zatankowałem za 50zł i zrobiłem aż 56km (spokojniej jazdy po miescie) .

Wcześniej mogłem spokojnie zrobić 2x tyle.

Gdy pedał gazu idzie do końca auto na początku jakby przyduszało. Świece i kable świeżutkie. Nie mam możliwości podpięcia się pod komputer (ktoś upier** kostki.)

Co może być tego przyczyną? Nagle by wtryski padły ? ,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości