silnik 2.0 8v 115km gti

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gladmj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn mar 23, 2015 23:30

silnik 2.0 8v 115km gti

Post autor: gladmj » wt mar 01, 2016 01:15

Witam..
Posiadam golfa 3 z silnikiem 2,0 8v 115km Gti ...
Jest po kapitalnym remoncie ale coś jest nie tak chyba za dużo coś pali.....
za 50 zł czyli 12 litrów przejadę w mieście około 70-80 km to w mieście pali z 13l na 100km ? Czy to możliwe ?
Kolega miał taki sam silnik i spalał mu max 10 litrów w mieście ... a mój 13? to w trasie spali może 10 litrów na 100 .... miałem gaz ale po remoncie zrezygnowałem z powodu (szkoda silnika ) i liczyłem się że będę miał ciężko z benzyną ale nie aż do takiego stopnia ....
Mogę poprosić o jakieś rady ?



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1470
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Re: silnik 2.0 8v 115km gti

Post autor: kwadrat » czw mar 03, 2016 08:39

Są dwie opcje, albo masz coś uszkodzone i dlatego spalanie jest większe, albo jest zima i jeździsz na krótkich odcinkach-wtedy takie spalanie jest możliwe


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

gladmj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn mar 23, 2015 23:30

silnik 2.0 8v 115km gti

Post autor: gladmj » pt mar 04, 2016 00:10

Pod kompa wywala błąd sondy .... i tylko tyle ...
MFA pokazuje 14-15L ale nie sugeruje się tym i robię odcinki za 50 zł ....

Właśnie co mogę mieć uszkodzone że pali 13L w mieście .... zazbytnio nie mam ciężkej nogi ale coś jest nie tak .....
Proszę o jakieś rady ...



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

silnik 2.0 8v 115km gti

Post autor: rysiektr » wt mar 08, 2016 10:05

sonda, przepływka..lewe powietrze...itd...
BTW. błąd sondy nie koniecznie oznacza, że sonda jest uszkodzona.
Najlepiej w blokach pomiarowych w VAGu sprawdzić co się dzieje - o ile się da, bo nie napisałeś jaki masz silnik.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości