Problem z odpalaniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Johnas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 19:20

Problem z odpalaniem

Post autor: Johnas » ndz lut 28, 2016 17:07

Witam
od dłuższego czasu mam problem ze swoim golfem III (94r.) 1.4 (60km) na wtrysku jednopunktowym.


Od dłuższego czasu borykam się z szeregiem problemów z mim golfem. Ostatnio całkowicie odmówił mi posłuszeństwa. Można nim kręcić do usranowa i nie chce odpalić. Nawet się nie odezwie. Zdjąłem filtr powietrza i zauważyłem, że wtryskiwacz, przy próbie odpalenia w ogóle nie podaje paliwa (pompka jest sprawna, paliwo do wtrysku dochodzi), więc wymieniłem wtryskiwacz i od razu wyczyściłem dokładnie cały wtrysk. Samochód odpalił od tyku, pochodził z 5min zaczął przerywać i zgasł. I tak jest cały czas, zimny odpala, pochodzi z 5 min góra, gaśnie i już się go nie odpali, chyba ze za parę godzin. Szczerze nie mam pomysłu co może być nie tak.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z odpalaniem

Post autor: bioly05011 » ndz lut 28, 2016 22:56

czy po zgaśnięciu wtrysk podaję paliwo,iskra jest?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Johnas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 19:20

Problem z odpalaniem

Post autor: Johnas » pn lut 29, 2016 00:56

Iskra jak sprawdzałem była zawsze. Jak wrócę do domu prawdopodobnie w weekend, bo obecnie studiuję poza domem, jeszcze raz wszystko sprawdzę. Co do wtrysku to przed wyminą wtryskiwacza, który jak się okazało był uszkodzony, nie podawał paliwa. Po wymianie, niestety nie zdążyłem już sprawdzić przed wyjazdem. Jeszcze muszę zajrzeć do sliniczka krokowego, bo niepotrzebnie go rozłożyłem, i chyba spartoliłem, ponieważ wydaje dźwięki, jakby zębatki nie chciały się dobrze zazębić. Ale mimo to jak odpalił trzymał obroty bardzo ładnie, puki nie zgasł...



Johnas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 19:20

Problem z odpalaniem

Post autor: Johnas » sob mar 05, 2016 19:19

Witam ponownie. Problem z odpalaniem rozwiązany. Winny okazał się czujnik ciśnienia oleju. Po prostu kabelek się uksył. Golf pali od tyku ale ma za małe obroty jałowe, od 450 do 650 obr/min. Trochę przy mało na ten silnik i czasem gaśnie np. po dojechaniu do skrzyżowania, ale jak się nie mylę to kwestia adaptacji przepustnicy bo rozbierałem wtrysk.



Johnas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 19:20

Problem z odpalaniem

Post autor: Johnas » pt mar 25, 2016 13:04

Witam mam problem z adaptacją przepustnicy. Próbowałem dokonać adaptacji za pomocą interfejsu OBD i programu VAG 208.1 jednak nie czyta mi kodu 098. Dodatkowo wykrywa błędy których nie da się usunąć:

00515 Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor B
00282 Serwomotor pozycji przepustnicy – V60

Jak zdiagnozować co mu dolega?
z błędów wnioskuję, że błąd leży gdzieś w silniczku krokowym i czujniku hala



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z odpalaniem

Post autor: bioly05011 » pt mar 25, 2016 13:46

czujnik położenia wałka zawsze będzie na zgaszonym silniku ale jak juz zapalisz to go wykasujesz,drugi musisz sprawdzić lub wymienić krokowy...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Johnas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 19:20

Problem z odpalaniem

Post autor: Johnas » pt mar 25, 2016 20:00

Silniczek krokowy mi się nie podoba. W sumie to nic nie robi, nawet nie dotyka do cięgna przepustnicy, i słychać z niego ,,bzyczenie" również przy wyłączonym silniku (włączonym zapłonie) co wcześniej nie miało miejsca, ale obejrzałem go dokładnie i na oko wygląda ok. Kable i kostka cała, nic nie przepalone. Można jakoś sprawdzić ten silniczek krokowy bez kupowania nowego w ciemno?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z odpalaniem

Post autor: bioly05011 » pt mar 25, 2016 20:56

rozebrać...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Johnas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 19:20

Problem z odpalaniem

Post autor: Johnas » pt mar 25, 2016 21:15

rozbierałem już dwukrotnie. Nie widzę nic podejrzanego



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z odpalaniem

Post autor: bioly05011 » pt mar 25, 2016 22:09

coś musi być nie tak jak nie dotyka do dźwigienki przepustnicy,sprawdź czy ten trybik na silniku nie wytarty,dodatkowo silnik ilu pinów 4 czy 6?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Johnas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 19:20

Problem z odpalaniem

Post autor: Johnas » sob mar 26, 2016 01:26

4 piny. trybiki wyglądają ok, nie są wytarte, choć podejrzewam że właśnie te dwie zębatki nie chcą ze sobą współpracować. Jeszcze raz rozbiorę go i zobaczę jak będzie pracował po włączeniu zapłonu.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z odpalaniem

Post autor: bioly05011 » sob mar 26, 2016 10:33

sprawdź trybik na silniczku na ośce,tam robi się luz...ja to przyklejam na sztywno...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Johnas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz gru 25, 2011 19:20

Problem z odpalaniem

Post autor: Johnas » ndz kwie 03, 2016 23:20

Trochę pogrzebałem w tym silniczku i wydaje się, że zaczął jakoś funkcjonować. Problem jednak jest w zbyt dużych obrotach jałowych silnika. ok 1100 obr/min i do tego po przegarowaniu czasem obroty lubią sobie skoczyć na chwilę pod dwójkę i powoli schodzą do 1100. Moje pytanie brzmi, jak można ustawić obroty. Myślałem, że po przez adaptacje przepustnicy ale u mnie chyba nie da się tego zrobić (nie wyszukuje kodu 098 w programie vag)



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem z odpalaniem

Post autor: bioly05011 » pn kwie 04, 2016 05:03

wskazuje na to jakby czujnik cieczy byl walnięty chyba że nadal problem jest w silniczku...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości