Diagnoza silnika po otwarciu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dazzal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 13:07
Lokalizacja: Mikolow

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: dazzal » śr lut 03, 2016 17:14

Co tu teraz robić??

Robię remont 2e a tutaj jeden z tłoków dość moscno obrarty.
Obrazek
Obrazek

Po kolei zdjęcia cylindrów licząc od rozrządu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Old volkswagens don't die they get lower

Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;

mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: mka 3 » śr lut 03, 2016 20:01

dazzal, z tego co czytam jakies 4 lata temu robiłeś ten silnik a 2 lata przestał w garażu i znowu remont ? wyglonada na przytarty ten silnik , wiec bez honowania i wymiany tłokow się nie obejdzie.



ridernr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob lut 12, 2011 01:41
Lokalizacja: Nowa Ruda

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: ridernr » śr lut 03, 2016 21:46

jak nie ma sladu na gladzi cylinra to kup nowe pierscienie pomierz luzy na zamkach ewentualnie pomiar srednicy tulei jak bd dobrze to skladaj. Nadwymiarowy tłok nie bd tani



Awatar użytkownika
dazzal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 13:07
Lokalizacja: Mikolow

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: dazzal » czw lut 04, 2016 00:07

mka 3 Dwa lata stał w garażu bez remontu. Teraz buda poszła do lakiernika, a ją robię silnik. W mysll tego, że jak mam wyciągnięty to nie wsadze syfa do odmalowanej komory i auta. Chce zrobic kape, bo po gazie i nie wiadomo jaki przebieg.

ridernr, Ślady są, ale nie jakies potworne.


Old volkswagens don't die they get lower

Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;

ridernr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob lut 12, 2011 01:41
Lokalizacja: Nowa Ruda

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: ridernr » pt lut 05, 2016 20:27

Ja bym to składał na nowych pierscieniach i tyle , nadwymiarowy tłok kompletny to wydatek kolo 400zl moze i wiecej a zrobic szlif wszystkich tulei plus nowe tloki no to mam ogromne koszta a jak mowisz ze nie sa tragiczne te rysy to bd jezdzic normalnie



Awatar użytkownika
dazzal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 13:07
Lokalizacja: Mikolow

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: dazzal » sob lut 06, 2016 00:04

Zastanawiajace na czym ten golf wcześniej jeździł. Ja lalem zawsze mobila 10W40. Nagar szpetny był w środku. Teraz jest juz to ogarnięte. Blok wyczyszczony i schnie pierwsza warstwa.

ridernr, hmm a jak by lekko papierem sciernym przejechać prostopadle do tych rys, lekko to zmatowic, żeby film olejowy lepiej się rozchodziły w tym miejscu?


Old volkswagens don't die they get lower

Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;

ridernr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: sob lut 12, 2011 01:41
Lokalizacja: Nowa Ruda

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: ridernr » ndz lut 07, 2016 19:04

mozna tak zrobic, ja robilem w tamtym roku remont silnika ale 1.9 1z i tez na 4 tloku mial takie rysy umylem zalozylem jezdzi do dzisiaj nic zlego sie nie dzieje, ewentualnie poszukaj gdzie uzywanego tloa



Awatar użytkownika
dazzal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 13:07
Lokalizacja: Mikolow

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: dazzal » ndz lut 07, 2016 23:57

ridernr, Eee tłok to tam wiesz, mało istotne że ma ryski, wolę zostawić mój ori. Raczej nie będę nic zmieniał w bloku, bo za dużo kasy by na to poszło. Już i tak się ze mnie znajomi śmieją, że robię 2E :P


Old volkswagens don't die they get lower

Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: pironet » pn lut 08, 2016 20:54

Bez obrazy Panowie ale rysy widać i to spore i obawiam się że najrozsądniejszym jest wymiana bloku na lepszej jakości.Papierem to można paznokcie zrobić.Rysy są i silnik zacznie prędzej czy póżniej brać olej,o ile się nie zatrze.Do tego zastanowił bym się co jest powodem rysowania gładzi,podpowiem od pierwszego do ostatniego widać coraz głębsze rysy.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
dazzal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: ndz lut 19, 2012 13:07
Lokalizacja: Mikolow

Diagnoza silnika po otwarciu

Post autor: dazzal » pn lut 08, 2016 21:28

pironet, Wydaje mi się, że mogło się to stać, gdy miałem problem z dawką paliwa i pracą silnika. W tedy silnik się starsznie grzał, gdy jechałem do mechanika. Zalezwało go w tedy ewidentnie. Mogło to się też stać wcześniej, u poprzedniego właściciela, ale to już można sobie tak gdybać. Zdjęcia cylindrów lecą od rozrządu po koleji. Pasują do 2E wsztskie bloki z wersji 2.0 8V?

np: http://allegro.pl/blok-silnika-vw-shara ... 01613.html Tylko kupowanie bloku przez alledrogo to jak kota w worku. Chyba, że sprzedawca zrobi dobre zdjęcia każdego miejsca.

Mogę też wrzucić zdjęcia panewek. Szczerze spodziewałem sie, że będa w lepszym stanie.


Old volkswagens don't die they get lower

Golfina: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5442424" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości