Problem z silnikiem 2.0 ADY
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Przydałoby się sprawdzić jeszcze kilka rzeczy, ustawienie rozrządu, kompresje, ciśnienie paliwa na listwie.
Dodatkowo, czujnik Halla oraz podmienić przepustnice na próbę. Byc może winę za to ponosi jakaś *#cenzura#*, ale zdalnie nie widząc samochodu, nic więcej nie jestem w stanie pomoc.
Dodatkowo, czujnik Halla oraz podmienić przepustnice na próbę. Byc może winę za to ponosi jakaś *#cenzura#*, ale zdalnie nie widząc samochodu, nic więcej nie jestem w stanie pomoc.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z silnikiem 2.0 ADY
a sonda lambda ma jakieś znaczenie w tej sprawie? bo wyskakuje mi błąd "537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-10 - Upper Limit - Intermittent"
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Wyskakuje Ci błąd Regulation 18-10 - Upper Limit czyli w wolnym tłumaczeniu regulacja poza zakresem, czyli masz mega nieprawidłowy skład mieszanki paliwo-powietrze, co przekłada się na zawartość tlenu w spalinach, zawartość ta jest poza zakresem mierzalności sondy stąd błąd. Równie dobrze od LPG też będą takie błędy. Na moje oko sonda jest ok. Możesz sprawdzić co pokazuje sonda w blokach pomiarowych, ma sobie ładnie oscylować na wolnych obr od ok 0.1V do 1V.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Blok 001 grupa 3, sprawdzaj na rozgrzanym silniku, bo na zimnym zawsze będzie pokazywało bogatą mieszankę, bo samochód pracuje na ssaniu.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Faktycznie, wartości sondy trzymają się ładnie w tych granicach.
Przeczyściłem dzisiaj jeszcze raz przepustnicę i elektronikę w środku, bo wyczytałem, że przeczyszczenie tych ścieżek wacikiem i benzyną ekstrakcyjną coś daje, ale lipa. Uszczelniłem wszystkie połączenia coby lewego powietrza nie łapał na 100% i żadnych zmian :/ Dzisiaj przypatrzyłem się dokładnie przepustnicy podczas jej cykania i zauważyłem, że ona próbuje się zamknąć mimo tego, że jest przecież zamknięta, tak ma być?
Pojeździłem dzisiaj na benzynie i silnik przy odpalaniu potrafi sobie postrzelać, przy przyśpieszaniu i ogólnie na obrotach poniżej 2tys. szarpie autem :/
Wczoraj poczytałem na temat gazu i wyczytałem, że te silniki powinny mieć średnice palnika w mikserze coś koło 37,5mm, a ja mam 30mm i podobno przez to nie ma takiej mocy jak powinien.
Przeczyściłem dzisiaj jeszcze raz przepustnicę i elektronikę w środku, bo wyczytałem, że przeczyszczenie tych ścieżek wacikiem i benzyną ekstrakcyjną coś daje, ale lipa. Uszczelniłem wszystkie połączenia coby lewego powietrza nie łapał na 100% i żadnych zmian :/ Dzisiaj przypatrzyłem się dokładnie przepustnicy podczas jej cykania i zauważyłem, że ona próbuje się zamknąć mimo tego, że jest przecież zamknięta, tak ma być?
Pojeździłem dzisiaj na benzynie i silnik przy odpalaniu potrafi sobie postrzelać, przy przyśpieszaniu i ogólnie na obrotach poniżej 2tys. szarpie autem :/
Wczoraj poczytałem na temat gazu i wyczytałem, że te silniki powinny mieć średnice palnika w mikserze coś koło 37,5mm, a ja mam 30mm i podobno przez to nie ma takiej mocy jak powinien.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Tak, ale bedzie jezdzil na 30mm, sam taka mialem zanim wrzuciłem sekwencje.
Przepustnica próbuje sie sie ustawić - zaadoptować z jakiegoś powodu jej to nie wychodzi, możliwe ze jest walnięta. Szukaj innej na podmianę, na szrocie z możliwością zwrotu, podmień i będzie wiadomo.
Przy okazji sprawdź czy rozrząd jest dobrze ustawiony, bo zalewanie i szarpanie może byc tez tym spowodowane - nie pasuje mi do tego tylko to ze przepustnica wariuje, ale możliwe ze masz 2 usterki.
Przepustnica próbuje sie sie ustawić - zaadoptować z jakiegoś powodu jej to nie wychodzi, możliwe ze jest walnięta. Szukaj innej na podmianę, na szrocie z możliwością zwrotu, podmień i będzie wiadomo.
Przy okazji sprawdź czy rozrząd jest dobrze ustawiony, bo zalewanie i szarpanie może byc tez tym spowodowane - nie pasuje mi do tego tylko to ze przepustnica wariuje, ale możliwe ze masz 2 usterki.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Mam już przepustnicę na oku, ale też i pusty portfel a jeszcze przede mną przerejestrowanie i zakup OC. Liczyłem, że coś przeczyszczę, coś ustawię i będę jeździł, ale lipa :/
Sam przekładałeś instalacje LPG? Dużo roboty zamienić II gen. na sekwencję? A jak koszty takiego moda? Bo mi właśnie polecali zmienić moją na sekwencję, ale nie wiem co i jak
Sam przekładałeś instalacje LPG? Dużo roboty zamienić II gen. na sekwencję? A jak koszty takiego moda? Bo mi właśnie polecali zmienić moją na sekwencję, ale nie wiem co i jak
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Sprawdź ustawianie rozrządu - pisałem Ci wcześniejNotMe pisze: Liczyłem, że coś przeczyszczę, coś ustawię i będę jeździł, ale lipa :/
Tak, samNotMe pisze:Sam przekładałeś instalacje LPG?
Wszystko pod maską do wywalenia, przy sekwencji musisz zmienić reduktor, zamontować wtryski, wkrętki w kolektorze ssącym, nowa instalacja z kompem,a na koniec kalibracja - 1 popołudnie robotyNotMe pisze:Dużo roboty zamienić II gen. na sekwencję?
W moim wypadku ok 300zł, udało mi się bardzo tanio kupić używaną elektronikę i reduktor, wtryski i pierdoły do montażu oczywiście nowe.NotMe pisze: A jak koszty takiego moda?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Rozrząd będę wymieniał na nowy bo nastał jego czas, więc ustawie wszystko tak jak ma być przy okazji, tylko najpierw muszę do kasy dojść
W ogóle czytałem, że gdy ten silnik ma zamontowany gaz warto przestawić zapłon na 9st., da to coś?
A z tym gazem pomyślę, bo chyba warto. Reduktor i tak mam do wymiany, a inne duperele można tanio dorwać na olx czy allegro.
W ogóle czytałem, że gdy ten silnik ma zamontowany gaz warto przestawić zapłon na 9st., da to coś?
A z tym gazem pomyślę, bo chyba warto. Reduktor i tak mam do wymiany, a inne duperele można tanio dorwać na olx czy allegro.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Przestawić zaplon w ADY na 9 stopni? Dawno takich bredni nie słyszałem Niech fen ktos kto to pisał podłaczy sobie lampe stroboskopowa do ADY i probuje krecic zaplonem - sie nie zle zdziwi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z silnikiem 2.0 ADY
Nie chodzi o to ze za dużo, chodzi o to, ze kręceniem aparatem w ADY nic Ci nie polepszy, a jedynie pogorszy, bo synchronizacji nie będzie. Tutaj ECU sobie koryguje ustawienie zapłonu. To nie polonez gdzie sobie moza ustawiać zapłon jak dusza zapragnie.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z silnikiem 2.0 ADY
W końcu dorobiłem się rozrządu i powiem tak: sam rozrząd był ustawiony ok, ale zapłon był przestawiony. Ustawiliśmy jak książka pisze i przy pierwszych odpalaniach było ok, a teraz znowu trzeba go męczyć przy odpalaniu :/
Możliwe jest, że pompa paliwa zaczyna wyziewać ducha?
Możliwe jest, że pompa paliwa zaczyna wyziewać ducha?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości