Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:48
- Lokalizacja: DW
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Witam,
Vw Golf 3 1.8 AAM benzyna.
Auto wymienione powyżej jest moim pierwszym, nie chce samochodu oddawać do mechaników "badziewiarzy", ponieważ sam oraz z Waszą pomocą chciałbym rozwiązać ten problem.
Samochód krztusi się, następnym problemem jest to, że auto jest ciężko odpalić na ciepłym silniku, chociaż gdy po całej nocy postoju o poranku również zdarza się odpalić je za 2+ razem, lecz rzadziej.
Nie wiem od czego mogę zacząć, radzono mi wymienić filtr paliwa, pompe paliwe, czujnik temperatury cieczy.
Liczę na waszą pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z góry dziękuję, jeżeli podobny temat był wcześniej to przepraszam.
Vw Golf 3 1.8 AAM benzyna.
Auto wymienione powyżej jest moim pierwszym, nie chce samochodu oddawać do mechaników "badziewiarzy", ponieważ sam oraz z Waszą pomocą chciałbym rozwiązać ten problem.
Samochód krztusi się, następnym problemem jest to, że auto jest ciężko odpalić na ciepłym silniku, chociaż gdy po całej nocy postoju o poranku również zdarza się odpalić je za 2+ razem, lecz rzadziej.
Nie wiem od czego mogę zacząć, radzono mi wymienić filtr paliwa, pompe paliwe, czujnik temperatury cieczy.
Liczę na waszą pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z góry dziękuję, jeżeli podobny temat był wcześniej to przepraszam.
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Wykręć i zobacz jak wyglądają świece, oraz możesz wymienić kable WN. Rozrząd dobrze ustwiony ? Zaplon ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:48
- Lokalizacja: DW
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Kuba.., Świece wymienione i kable, zapłon i rozrząd ustawiony - dzięki za odpowiedź.
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Osobiście bym zaczął od czujnika temp gdyby coś było z pompą itp to również na zimnym miałby takie jazdy
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Problemy z odpaleniem pojawiają się zazwyczaj z powodu uszkodzenia jednego z dwóch (albo i dwóch na raz) czujników.
1. Czujnik położenia wałka rozrządu. Tutaj raczej objaw jest taki, że na zimnym trzeba pokręcić żeby odpalił, ale na ciepłym też nie odpala od strzała. JA akurat miałem problem z tym czujnikiem. Objawy właśnie takie jak napisałem. Kupiłem sobie kabel do VAG i wywaliło błąd 0515. Kupiłem czujnik używany i teraz wszystko jest w porządku. Inne częste objawy jakie daje uszkodzenie tego czujnika to np spadek mocy silnika.
2. Czujnik położenia wału. Tutaj bardziej mi pasuje do Twoich objawów. Ponieważ o ile na zimnym idzie odpalić, to na ciepłym często gęsto na gorącym silniku po prostu się nie da. Trzeba poczekać aż ostygnie i dopiero odpalić.
Wg mnie to jest właściwy trop. Kup sobie kabel diagnostyczny i podłącz się do samochodu. Na pewno uprosci to diagnozę
1. Czujnik położenia wałka rozrządu. Tutaj raczej objaw jest taki, że na zimnym trzeba pokręcić żeby odpalił, ale na ciepłym też nie odpala od strzała. JA akurat miałem problem z tym czujnikiem. Objawy właśnie takie jak napisałem. Kupiłem sobie kabel do VAG i wywaliło błąd 0515. Kupiłem czujnik używany i teraz wszystko jest w porządku. Inne częste objawy jakie daje uszkodzenie tego czujnika to np spadek mocy silnika.
2. Czujnik położenia wału. Tutaj bardziej mi pasuje do Twoich objawów. Ponieważ o ile na zimnym idzie odpalić, to na ciepłym często gęsto na gorącym silniku po prostu się nie da. Trzeba poczekać aż ostygnie i dopiero odpalić.
Wg mnie to jest właściwy trop. Kup sobie kabel diagnostyczny i podłącz się do samochodu. Na pewno uprosci to diagnozę
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:48
- Lokalizacja: DW
Re: Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Witam, dłuższa absencja w tym temacie była spowodowana ciągłymi próbami zniwelowania tego problemu.
Wymieniono :
- pasek rozrządu wraz z rolką napinającą
- czujnik temperatury cieczy
- filtr paliwa
- filtr powietrza
Dziś po kupnie kabli zapłonowych WN spostrzegłem wypalone styki w kopułce, problem tkwił najprawdopodobniej w tym.
Jutro będę pewien na milion procent, ponieważ biorę się za wymianę kabli, kopułki, palca jak i świec.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi dążące do rozwiązania mego problemu, jutro dam znaka co i jak
Wymieniono :
- pasek rozrządu wraz z rolką napinającą
- czujnik temperatury cieczy
- filtr paliwa
- filtr powietrza
Dziś po kupnie kabli zapłonowych WN spostrzegłem wypalone styki w kopułce, problem tkwił najprawdopodobniej w tym.
Jutro będę pewien na milion procent, ponieważ biorę się za wymianę kabli, kopułki, palca jak i świec.
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi dążące do rozwiązania mego problemu, jutro dam znaka co i jak
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:48
- Lokalizacja: DW
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Kopułka, palec, kable - WYMIENIONE . EFEKTOW BRAK
mam jeszcze nowe niezalozone swiece, jutro zdobede klucz i mam wielka nadzieje ze to zalatwi problem.
mam jeszcze nowe niezalozone swiece, jutro zdobede klucz i mam wielka nadzieje ze to zalatwi problem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:48
- Lokalizacja: DW
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:48
- Lokalizacja: DW
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Witam ponownie, dodam, ze problem nadal tkwi i coraz bardziej sie wpieniam.
Wymienilem cewke zaplonowa, problem nie ustapil. Ma ktos moze jakis pomysl ?
Samochod strasznie sie dlawi.
Wymienilem cewke zaplonowa, problem nie ustapil. Ma ktos moze jakis pomysl ?
Samochod strasznie sie dlawi.
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:48
- Lokalizacja: DW
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Nie wymieniałem nigdy, zobacz jakie są różnice w cenach, ewentualnie zapytaj mechanika
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:48
- Lokalizacja: DW
Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
Problemy rozwiązany. Uszkodzona kostka w stacyjce, źle włożona pompa paliwa. Dzięki wszystkim za pomoc.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 15 gości