Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie
witam. opisze pomalu co dobiega mojemu autku. silnik 1.8 ADZ +LPG rano jak go zapale to nie chce sie przelaczyc na gaz. po zagrzaniu przelaczy sie bez problemu z ty, ze nie chce juz przelaczyc sie na benzyne. podpialem go pod kompa i wyskoczyly mi takie bledy: 523-Czujnik temperatury powietrza zasysanego, 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 brak sygnału. po odpieciu wtyczki 4-pinowej od czujnika temperatury powietrza zasysanego wszystko wraca do normy. za co odpowiedzialny jest ten czujnik??? mozna jezdzic z odpieta wtyczka? i czy wymiana pomoze, bo bylem u gaziarza(najpierw myslalem, ze to cos z instalacja) i powiedzial, ze reduktor do czysczenia. co o tym sadzicie????
Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie
chcesz mi powiedzieć że działa ci na benzynie i na gazie z odpiętą wtyczką? kolego chyba nie tę wtyczkę odpinasz brudny reduktor nie może zablokować ci zmiany rodzaju paliwa
MK3 ADZ->AGU
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie
dokladnie tak. wtyczka 4 pinowa. zdjecie podgladowessarna1 pisze:chcesz mi powiedzieć że działa ci na benzynie i na gazie z odpiętą wtyczką?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie
Kolego źle opisujesz albo źle kojarzysz. W tej wtyczce dwa kable są do czujnika temp. powietrza zasysanego, a dwa do zasilania wtryskiwacza benzyny. Po odpięciu nie możesz więc jeździć na benzynie tylko na gazie dla którego czujnik temp jest bez znaczenia. Na czym więc polega że nie chce się przełączyć z powrotem na benzynę? Z odpięta wtyczką nie przełączysz przecież. Jesli odpinałeś wtyczkę i jeździłeś to zostaje ci błąd o czujniku temperatury, pewnie odpinałeś też wtyczkę od przepustnicy - to to samo. Skasuj błędy pojeździj na samej benzynie i dopiero wówczas testuj Vagiem ponownie czy faktycznie te czujniki sa uszkodzone.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie
jesli ta wtyczka co jest pokazana na zdjeciu jest wpieta i caly czas jezdze na paliwie wszystko jest ok. w momencie gdy samochod sie zagrzeje (tylko wtedy przelaczy sie na gaz) przelacze na gaz-auto chodzi. i wlasnie teraz jesli chce go zapalic na benzynie, albo przelaczyc na benzyne-nie ma szans(na gazie pali, ale ciezko). zeby zapalil na benzynie musze chwile poczekac, az ostygnie.
bylem wlasnie sprawdzic-chodzi na bez tej wtyczki ale 2-3 minuty. sorry za wprowadzenie w blad. kasowalem bledy, 670 sie skasuje a ten drugi zostaje. jezdze juz tak od 2 miesiecy i krew mnie juz zalewa. to ja juz nie wiem gdzie szukac przyczyny.
bylem wlasnie sprawdzic-chodzi na bez tej wtyczki ale 2-3 minuty. sorry za wprowadzenie w blad. kasowalem bledy, 670 sie skasuje a ten drugi zostaje. jezdze juz tak od 2 miesiecy i krew mnie juz zalewa. to ja juz nie wiem gdzie szukac przyczyny.
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
Re: Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz ni
wszystko jasne. znalazlem przyczyne. pod guma przy wtyczce 4 pinowej do czujnika temp.powietrza zasysanego wylecialy 2 przewody z konektorkow. z 2 i 4 pina. taka niby *#cenzura#* a tak moze dac po dup.e. wszystko hula jak nalezy. . panowie dzieki za sugestie.
Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie
w którym miejscu dokłądnie "wyleciały" Ci te przewody? od strony wtrysku, czy od strony przewodu?
- ...radek...
- Użytkownik
- Posty: 411
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 22:41
- Lokalizacja: krakóVW
Czujnik temperatury powietrza zasysanego-raz pali raz nie
Panowie, up.
Mam aktualnie podobny problem w silniku AAM, powyrywane 3 przewody z wtyczki czujnika (nie wiem czy debile jak montowali gaz to zrobili czy już było) ale dławi samochód i nie da się normalnie jeździć (na gazie jak i na benzynie - VAG pokazuje -55 stopni). Z chęcią je polutuje tylko problem polega na tym, że nie mam pojęcia który przewód przylutować gdzie. Gdyby ktoś miał ten sam silnik, gdybym mógł poprosić o zdjęcie kolorystyki Nie chce mi się całej wiązki do komputera odgrzebywać albo miernikiem sprawdzać który kable jest który. Teoretycznie mam 9 możliowści ale jeśli ktoś pomoże, to będę wdzięczny.
Mam aktualnie podobny problem w silniku AAM, powyrywane 3 przewody z wtyczki czujnika (nie wiem czy debile jak montowali gaz to zrobili czy już było) ale dławi samochód i nie da się normalnie jeździć (na gazie jak i na benzynie - VAG pokazuje -55 stopni). Z chęcią je polutuje tylko problem polega na tym, że nie mam pojęcia który przewód przylutować gdzie. Gdyby ktoś miał ten sam silnik, gdybym mógł poprosić o zdjęcie kolorystyki Nie chce mi się całej wiązki do komputera odgrzebywać albo miernikiem sprawdzać który kable jest który. Teoretycznie mam 9 możliowści ale jeśli ktoś pomoże, to będę wdzięczny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości