Brak mocy VR6

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Brak mocy VR6

Post autor: KEFRZYSKI » śr maja 20, 2015 13:23

No czasami remont to wartość auta :-) ale u mnie Golf to auto na niedziele wiec pozwoliłem sobie na to i warto :-) cos pięknego odebrać auto po kapitalce jak Male dziecko wszystko na dotarciu :-)


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
FiliPeK88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 08:52
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontakt:

Re: Brak mocy VR6

Post autor: FiliPeK88 » czw maja 21, 2015 06:30

KEFRZYSKI pisze:No czasami remont to wartość auta :-) ale u mnie Golf to auto na niedziele wiec pozwoliłem sobie na to i warto :-) cos pięknego odebrać auto po kapitalce jak Male dziecko wszystko na dotarciu :-)
Jak kogoś stać to czemu nie ;) też bym pewnie tak zrobił :)
A wracając do tematu pomoże mi ktoś z tymi błędami:
Dodam, ze na kompie wyskoczyły mi 3 błędy:
czujnik Halla otwarty lub zwarcie do b+
przepływomierz zwarcie do b- błąd sporadyczny
Sonda przekroczona granica regulacji
Na gazie strzela w wydech jak mu bardziej depne. Na zimnym silniku idzie jak ta lala a jak się rozgrzeje to jest słaby, obstawiam czujnik temperatury.
Jakie są objawy zużycia cewki? Bo wyczytałem, że jak cewka jest padnięta to przy rozgrzanym silniku będzie gorąca czy to prawda?

Prosiłbym kogoś o naprowadzenie mnie co to może być :)
Z góry dziękuje :)


2011: Integracja Racibórz; 2015 VAG Integracja Racibórz

Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Brak mocy VR6

Post autor: waski1 » czw maja 21, 2015 12:11

Cewka ma prawo się nagrzewać.Sprawdzić trzeba sygnały z przepływki i czujników.Druga sprawa może być taka że cewka się nagrzewa i wtedy łapie przerwy i szaleje.U mnie akurat cewka padła w momencie. Podjechałem pod sklep zgasiłem silnik.Wyszedłem ze sklepu odpaliłem i przestał silnik pracować na jeden cylinder.Może czujnik prędkości wału korbowego łapie przerwę po nagrzaniu? Albo miernik z diodą led w rękę i poszukiwanie błędu albo przekładka elementów z innego sprawnego silnika vr6.



Awatar użytkownika
FiliPeK88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 08:52
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontakt:

Re: Brak mocy VR6

Post autor: FiliPeK88 » czw maja 21, 2015 17:50

waski1 pisze:Cewka ma prawo się nagrzewać.Sprawdzić trzeba sygnały z przepływki i czujników.Druga sprawa może być taka że cewka się nagrzewa i wtedy łapie przerwy i szaleje.U mnie akurat cewka padła w momencie. Podjechałem pod sklep zgasiłem silnik.Wyszedłem ze sklepu odpaliłem i przestał silnik pracować na jeden cylinder.Może czujnik prędkości wału korbowego łapie przerwę po nagrzaniu? Albo miernik z diodą led w rękę i poszukiwanie błędu albo przekładka elementów z innego sprawnego silnika vr6.
Jak sprawdzić sygnały z kabli od czujników? Jak to najlepiej zrobić?
Jeszcze tego nie robiłem więc nie śmiać się proszę :D


2011: Integracja Racibórz; 2015 VAG Integracja Racibórz

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Brak mocy VR6

Post autor: pironet » czw maja 21, 2015 19:26

a wymieniłeś te kable i świece czy dalej masz takie posztukowane?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
FiliPeK88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 08:52
Lokalizacja: Rydułtowy
Kontakt:

Re: Brak mocy VR6

Post autor: FiliPeK88 » pt maja 22, 2015 06:44

pironet pisze:a wymieniłeś te kable i świece czy dalej masz takie posztukowane?
Dzisiaj ide wymienić bo wczoraj i przedwczoraj padało więc nie miało sensu :D

A poza tym jak patrzę na te spalanie według kompa to mnie czyści :D

No więc kable wymienione i chodzi na wszystkie gary. Spalanie które pokazuje komp to 23-25l wcześniej było o 10l mniej. Być może spalanie powinno wzrosnąć po tym jak ustawiliśmy ten rozrząd ale żeby o tyle?
Czujnik Halla sprawdzony miernikiem, na jednym kablu było napięcie tak jak aku, na drugim wahało się od 4.5-5V a na 3 wiadomo masa.
Po odpięciu sondy dwa razy zafalowały obroty i za 3 razem zgasł. Po odpięciu przepływki nic się nie działo (wcześniej gasł) czy to może być wina braku nie wielkiej mocy? Wolę się zapytać i upewnić. Dodam, że przed wymianą kabli i zrobieniu na nowo wtyczki od czujnika temp płynu był trochę słabszy. Teraz idzie tak samo na gazie i na benzynie. Czyli celuje, że to przepływka?


2011: Integracja Racibórz; 2015 VAG Integracja Racibórz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości