Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
Witam! Mimo, że jestem tutaj nowy to postaram się przedstawić pytania jak najjaśniej. Sprawa jest prosta, kupiłem golfinkę w benzynie, silnik 1.4 (44kw) i ostatnie półtorej-dwa miesiące auto stało, gdyż nie chciałem jeździć bez prawa jazdy (dostałem mandat, wolałem nie ryzykować kolejnych 500,- ). Często jeździłem nią po podwórku, odpalałem, nagrzewałem środek, żeby nie dostała się wilgoć ani pleśń, ewentualnie kurs na stację, która jest 400m bądź 500m od mojego domu. Teraz, kiedy mam już prawo jazdy obiecałem sobie, że wrócę do Golfa i zrobię wszystko, żeby doprowadzić go do dobrego stanu. Auto normalnie odpala z jałowego czy z biegu, obroty nie spadają, chociaż raz na jakieś 10-15min zauważyłem małe opady obrotów, ale to takie sekundowe i od razu wracają tam gdzie powinny być. Pierwszy problem jest taki, że dzisiaj, podczas porządków wewnątrz, kiedy chciałem jechać na myjnię, która jest koło tej stacji, jakieś 400/500m od domu zauważyłem, że auto po dodaniu gazu jakby się dławi, nie wiem jak to opisać, tak dziwnie bulgocze. Jeździ normalnie, ale jest strasznie głośny. Większość podwórkowych-fachowców, którzy się znają tyle co ja=tyle co nic powiedzieli, że to wina filtra powietrza. Fakt faktem, nie mam filtra powietrza w ogóle . Mój golf pod maską wygląda identycznie co ten na zdjęciu, nie mam w ogóle elementów zaznaczonych kolorem czerwonym (imo oprócz bagnetu ).
Czy to może być wina filtra powietrza? Kupiłem obudowę do filtra powietrza i filtr powietrza, ale... całkiem inny, taki kwadratowy, nie wiem gdzie mogę w Gdańsku dostać coś takiego, przejechałem dużo sklepów i szrotów, nigdzie nie ma... Czy to w ogóle jest filtr powietrza? Może banalne, głupie, nie wiem, śmieszne pytania, ale naprawdę radze się Was drodzy forumowicze, gdyż nie mam styczności z mechanikami, a u mnie w domu nikt oprócz mnie nie posiada prawa jazdy ani samochodu..
Kolejna sprawa jest taka, że jak przy dość ostrym zakręcie zwalniam, redukuję bieg do drugiego i dodam gazu to tak samo bulgocze i szarpie auto, nieraz szarpie aż tak bardzo, że gaśnie. Sprzęgło łapie bardzo wysoko, za to mam bardzo czuły pedał gazu - czy to wina jakichś linek odpowiadających za to, czy po prostu mam sprzęgło do wymiany? Dodam, że sprawdzałem je sposobami, które wyczytałem na forum, z dwójki bądź trójki na ręcznym, gasł tak jak powinien. Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
Czy to może być wina filtra powietrza? Kupiłem obudowę do filtra powietrza i filtr powietrza, ale... całkiem inny, taki kwadratowy, nie wiem gdzie mogę w Gdańsku dostać coś takiego, przejechałem dużo sklepów i szrotów, nigdzie nie ma... Czy to w ogóle jest filtr powietrza? Może banalne, głupie, nie wiem, śmieszne pytania, ale naprawdę radze się Was drodzy forumowicze, gdyż nie mam styczności z mechanikami, a u mnie w domu nikt oprócz mnie nie posiada prawa jazdy ani samochodu..
Kolejna sprawa jest taka, że jak przy dość ostrym zakręcie zwalniam, redukuję bieg do drugiego i dodam gazu to tak samo bulgocze i szarpie auto, nieraz szarpie aż tak bardzo, że gaśnie. Sprzęgło łapie bardzo wysoko, za to mam bardzo czuły pedał gazu - czy to wina jakichś linek odpowiadających za to, czy po prostu mam sprzęgło do wymiany? Dodam, że sprawdzałem je sposobami, które wyczytałem na forum, z dwójki bądź trójki na ręcznym, gasł tak jak powinien. Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
nie masz czy nie wiesz gdzie jest ?dechacfc pisze:Fakt faktem, nie mam filtra powietrza w ogóle
Jak nie masz to chyba nie ma o czym mówić...
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
filtr jest pod tą patelnią, to co zaznaczone to tylko dolot, ale być powinien, a nawet musi, ta rurka co idzie od środka silnika to doprowadzenie ciepłego powietrza z wydechu, jak tego nie ma to jest głośno
EDIT 2 1.4 AEX:
EDIT 2 1.4 AEX:
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2015 23:22 przez Hubi14, łącznie zmieniany 2 razy.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
wklepałem w EDIT'a ale to wygląda całkowicie inaczej, najlepiej to niech autor wbije na ETKĘ online i sam poszuka, bo ja to nawet nie wiem jaki tam ma motor oznaczenie
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Mianowicie, tak jak napisał użytkownik hubi14bnie mam tego dolotu zaznaczonego na czerwono.
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
już wstawiłem odpowiednią fotkę, pospisuj sobie numery i w google wklep, coś bankowo wyskoczy
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
jest all, bo jest patelnia, komora regulacji, ta rura i rura idąca od kolektora wydechowego do ten komory regulacji tylko nie wiem czy to dostaniesz w sklepie w sensownych pieniążkach, spróbuj po szrotach, ewentualnie na allegro/olx poszukać z golfa jakiegoś lub seata na części, lub wrzuć tu na forum ogłoszenie w dziale kupię części, to ktoś pewno ma
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
Mam w naprawie telefon, ale wziąłem od mamy przed chwilą i zrobiłem zdjęcie. Tak to wygląda:
Czyli muszę ten wąż powietrza i te wszystkie zaczepki ogarnąć, tak? Jakie są przyczyny jazdy bez owych elementów? Bardzo Wam dziękuję za pomoc.
Czyli muszę ten wąż powietrza i te wszystkie zaczepki ogarnąć, tak? Jakie są przyczyny jazdy bez owych elementów? Bardzo Wam dziękuję za pomoc.
-
- Nowicjusz
- Posty: 48
- Rejestracja: ndz sty 26, 2014 12:58
Kilka pytań odnośnie Golfa 1.4.
Jak łatwo się domyśleć do filtra powietrza trafia powietrze niedogrzane ( nagrzewa się pod aluminiową obudową kolektora wydechowego ). Podłącz się jeszcze pod VAG i sprawdź czy nie masz jakiś błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości