Dmucha po odkręceniu korka wlewu oleju.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pitt47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt gru 14, 2010 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Dmucha po odkręceniu korka wlewu oleju.

Post autor: pitt47 » ndz gru 19, 2010 10:10

Witam po raz pierwszy na tym forum i od razu proszę o pomoc. Mam silnik 1,8 AAM 75 KM. Niby wszystko ok, auto po diagnostyce gdzie stwierdzono, że silnik jest wporządku. Jest jednak mała rzecz która mnie martwi. Wolne obroty lekko falują, silnik nie bierze oleju, nie ma żadnych wycieków i jest suchutki. Nie wiem dokładnie jaka jest konstrukcja tego motoru ale na forum nic nie znalazłem na ten temat i stą moje pytania. Jaka przyczyna falujących obrotów i czy to norma, że po odkręceniu korka wlewu oleju dmucha stamtąd ciepłe powietrze? Nie spaliny! Czy ten silnik ma tzw. odmę a jeśli tak to gdzie to się znajduje? Czy może być to zanieczyszczone i ciśnienie z miski olejowej dlatego nie jest wyładowane do odmy i dalej do gaźnika? Proszę doświadczonych kolegów o pomoc. Pozdrawiam i wszystkim forumowiczon życzę WESOŁYCH ŚWIĄT.



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Dmucha po odkręceniu korka wlewu oleju.

Post autor: piteR-ek » ndz gru 19, 2010 11:52

Masz odmę, która wychodzi o ile się nie mylę z pokrywy zaworów.



Awatar użytkownika
ThomasSRS
VWolksVWagenoVWo
VWolksVWagenoVWo
Posty: 1218
Rejestracja: czw cze 12, 2014 13:05
Lokalizacja: RŚL

Dmucha po odkręceniu korka wlewu oleju.

Post autor: ThomasSRS » sob lis 29, 2014 21:48

piteR-ek, mam pytanie ? Przy tym silniku po odkręceniu korka oleju powinno zasysać powietrze czy wydmuchiwać ??


On the seventh day God created the VW and He knew that he was good...

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=551000" onclick="window.open(this.href);return false;

ozzy1979

Dmucha po odkręceniu korka wlewu oleju.

Post autor: ozzy1979 » ndz lis 30, 2014 14:14

pitt47 pisze:Proszę doświadczonych kolegów o pomoc.
Jedź do jakiegoś porządnego warsztatu, gdzie oferują sprawdzenie szczelności silnika za pomocą sprężonego powietrza i będziesz miał w 100% trafną diagnozę co do stanu silnika. Warunek - gość robiący próbę szczelności musi się znać na rzeczy, a nie tylko odczytać wynik z manometru. Próba szczelności pokaże Ci wszystko.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości