Problem wyglądał tak że samochód utrzymywał obroty około 2 000 ale byłem w stanie uzyskać wolne obroty w sposób poruszania się na jakimś biegu, hamowania samochodu tak by obryty spadły niewiele ponad 1000 i jak nacisnąłem sprzęgło dałem luz itp to obryto oscylowały w granicy 900.TPS em jestem w stanie regulować tak:
- obroty około 900 po odpaleniu ale mocniejsze naciśniecie gazu i spadają do około 600 ( zimny silnik nie pracuje w ogole na wolnych obrotach trzeba trzymać na gazie jak się zagrzeje)
- Obroty ponad 2000 czyli wszystko po staremu
Sprawdziłem dziś ( wszystko oczywiśćie z tego forum się dowiedziałem za co w tym miejscu dziękuje) czujnik temperatury - Oporność zgodna z temperaturą - jest ok
Wyciągnąłem i rozebrałem silniczek krokowy silnik działą ( jest to 6 pinów więc pierwszy i ostatni steruje) silnik lekko działa w pełnym zakresie pracy
zmontowałem wszsytko do kupy. Ustawiłem starą ładowarką do telefonu krokówkę maksymalnie cofnięta i Ogarnąłem TPS - na cofniętym 0.22V Sprawdziłem czy działa odpowiednio czy niema przerw i nie miał a także sprawdziłem drugą śćieżkę ( miałem drugi TPS na którym sytuacja wygląda tak samo)
Reset przez odpięcie aku na kilka minut
Po podłączeniu wszystkiego odpaleniu silnika obryto ok 2 300 natomiast napięcie na TPS ok 2.5V .
Co obstawiacie, że będzie to padnięte sterowanie krokówka ( nówka nie oryginalna 100 zł) czy coś innego ? Bylem na zaprzyjaźnionych szrotach mają kilkanaście krokówek lecz wszystkie na 4 Piny
Jak coś mieszkam w okolicy Chrzanowa Trzebini Olkusza,
Pozdrawiam:)
P.S. Autko dla mojej narzeczonej więc chce by wszystko było sprawne
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aktualizacja po nagraniu utrzymuje ok 2000
Obstawiam że to uszkodzone sterowanie krokówka . Niekiedy faluja. Silnik w srodku działa ale może nie nastawia odpowiedniego otwarcia przepustnicy