1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartekcichy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lip 30, 2014 20:50

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: bartekcichy » czw lip 31, 2014 10:47

witam mam problem z gasnącym silnikiem na biegu jałowym , objawy sa takie gdy silnik pracuje na biegu jalowym lekko faluje i lubi sie zadusic , wymienilem juz przepustnice na nowa , i dalej tak samo



Awatar użytkownika
tomcio06750
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: tomcio06750 » czw lip 31, 2014 11:58

a adaptacja tej przepustnicy była robiona?? sprawdz wszystkie wężyki przy dolocie



Awatar użytkownika
zakwas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt mar 09, 2012 14:20

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: zakwas » czw lip 31, 2014 17:50

bartekcichy, Czy przepustnica w AEE jest zintegrowana z silniczkiem krokowym ?



Awatar użytkownika
tomcio06750
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: tomcio06750 » pt sie 01, 2014 13:45

tak jak najbardziej



bartekcichy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lip 30, 2014 20:50

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: bartekcichy » pn sie 04, 2014 15:48

tak silnik krokowy jest zintegrowany z przepustnica , przepustnica adoptowana byla i wezyki ok ale problem nadal jest , nie wiem czy wymiana rozrzadu miala by na to jakis wplyw bo byl wymieniany i pozniej zaczely sie te problemy



Awatar użytkownika
tomcio06750
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: tomcio06750 » pn sie 04, 2014 21:49

a moc ma normalnie wkręca sie na obroty bez problemu? nie dławi sie ani nie dusi?? jeśli nie to nie powinien być rozrząd aczkolwiek nasi polscy mechanicy mają różne pomysły i wiele mogą namieszać w aucie...



bartekcichy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lip 30, 2014 20:50

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: bartekcichy » pt sie 29, 2014 09:46

tak nie traci na mocy ani sie nie dławi zaczyna wariowac dopiero na wolnych obrotach, jeden z mechanikow powiedzial ze moze brac falszywe powietrze gdzies kolo kolektora ssacego ale wszystko sprawdzone i nigdzie nie ma lewego powietrza



Eyk88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: czw lip 25, 2013 23:35

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: Eyk88 » pt sie 29, 2014 10:04

Podciśnieniowe rurki wszystkie ok?



jarekbarcaaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn sty 04, 2010 20:30
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: jarekbarcaaa » pt sie 29, 2014 11:49

cewki sprawdz



Awatar użytkownika
tomcio06750
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 22, 2011 12:07
Lokalizacja: Szczecin/Świdwin/Połczyn Zdrój

1,6 AEE po wymianie przepustnicy nadal gaśnie na biegu jałow

Post autor: tomcio06750 » wt wrz 02, 2014 22:09

PO PIERWSZE TO TEN MODEL SILNIKA MA JEDNĄ CEWKĘ A PO DRUGIE SPRAWDŹ CZUJNIK ZASYSANEGO POWIETRZA TEN WKRĘCANY W KOLEKTOR DOLOTOWY



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości