Przepływomierz powietrza 2E

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Przepływomierz powietrza 2E

Post autor: CIENKII » wt maja 20, 2014 23:00

Witam .

Problematyczny przepływomierz powietrza silnik 2E , wyczyszczony , plytka z nadrukiem przesunieta , wartosci idealne , naciag sprezyny zmieniony aby czas wtrysku wynosil 2ms ... Jazda ?? idealnie , Spalanie ?? Idealnie , dojazdy do pracy 4,5 km przy temp 0-5 stopni 1o,3 litra !

Niby wszystko ok ale WKUR..A mnie gdy ,,kulam sie na wolnych obrotach a on zaczyna sobie ,,kangurki'' robic .... wiadomo o co chodzi .. jazda w korkach to męka .

Czytam i czytam i znajduje tylko zmiany przepływomierzy klapkowych w BMW na bez klapkowe takie same jak z silnika 2.0 ADY badz AGG ...

Co potrzebuje aby załozyc do 2E przepływomierz powietrza a ADY badz AGG ??


Mam zdolnosci manualne troche wiedzy i jezeli jest taka mozliwosc to napewno to zrobie ale wole najpierw zapytac bo mozliwe ze jest jakis sposób na zrobienie tego na zasadzie plug&play ... :food:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Przepływomierz powietrza 2E

Post autor: Paweł Marek » śr maja 21, 2014 22:47

ja mogę ci tylko napisać że temat jest poruszony na forum elektrody , ktoś tam zajmował się na prośbę kolegów montowaniem odpowiedniego układziku żeby ECU z Digi to przyjął, może jest tam trochę szczegółów.
Tylko nie wiem po co to chcesz robić, rozumiem że jeśli ktoś ma LPG to chce uszkodzeń przepływki od strzałów uniknąć, ale w aucie działającym na benzynę? Po co? Skoro zmieniłeś naciąg to jasne że bez innych modyfikacji nie uzyskasz dobrej dawki paliwa na wolnych. Ja bym pewnie tak już kombinując wziął przepływkę z mk2 z regulacją składu mieszanki śrubą i doregulował nią wolne.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Przepływomierz powietrza 2E

Post autor: CIENKII » czw maja 22, 2014 21:37

Paweł Marek,
Skoro zmieniłeś naciąg to jasne że bez innych modyfikacji nie uzyskasz dobrej dawki paliwa na wolnych
problem w tym ze moja przepływka chyba sie konczyła , i gdybym nie zmienił naciagu czas wtrysku wskakiwał co chwile po przegazówce na 7ms co skutkowało , dymieniem na niebiesko ( duzooo paliwa zmywało filtr olejowy ) bardzo nie rownej pracy na wolnych i podczas jazdy ze stałą predkoscia coraz mocniejsze wciskanie gazu z dymieniem z tyłu ( diesel mniej kopci na bucie )

Spalanie na trasie 11 litrów przy 90km/h ...

Naciagnieta sprezyna czas wtrysku nie wiecej jak 2ms i chodzi pieknie , na trasie 6,5 litra , po miescie do pracy i spowrotem 4,5 km przy 0 stopni ok 10 litrów sprawdzane kilka krotnie , lane do pełna ...

a po co kombinuje ??
WKUR..A mnie gdy ,,kulam sie na wolnych obrotach a on zaczyna sobie ,,kangurki'' robic



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości