Witam. Golf III 1.6ABU po nagrzaniu się silnika do 90'C i jeździe w korkach przy temperaturze zewnętrznej 25'C nie wpuszcza do dolotu zimnego powietrza Z tego co zauważyłem to klapka sterująca w obudowie filtra cały czas po odpaleniu silnika wpuszcza gorące powietrze z kolektora wydechowego. Zamyka dopływ po zgaszeniu silnika. Jak można naprawić tą usterkę? Jeżdżąc po mieście auto w ogóle nie ma mocy stąd moja chęć naprawy.
Drugie pytanie to za co odpowiedzialny jest ten element na zdjęciu poniżej :
Zauważyłem że przepływ powietrza przez ten element jest niemożliwy, natomiast po wypięciu kostki zasysa powietrze normalnie.
Ciepłe powietrze w kolektorze ssącym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ciepłe powietrze w kolektorze ssącym
co do ciepłego powietrza to zrób na stałe żeby dostawał tylko zimne. Nic to silnikowi nie szkodzi a nawet pomaga (lepiej się zbiera obojętnie od temperatury silnika). Z tyłu obudowy od filtra (od strony kielicha) jest taki malutki wężyk podciśnieniowy który wchodzi w okolice filtra, weź go wyciągnij i zaślep jakimś gwoździkiem czy czymś. I problem z głowy silnik będzie chodził tylko na zimnym. Ja u siebie miałem kłopot w dwóch autach z ta klapką po zaślepieniu spalanie spadło mi o 1 litr LPG i znacznie lepiej auto się zbierało
Drugi element (nie jestem pewien) jest połączony z taką puszką która znajduję się pod spodem auta obok zderzaka która ma chyba jakiś związek ze spalinami.
Drugi element (nie jestem pewien) jest połączony z taką puszką która znajduję się pod spodem auta obok zderzaka która ma chyba jakiś związek ze spalinami.
Re: Ciepłe powietrze w kolektorze ssącym
Moja golfina bez LPG samo Pb. Więc jak palę rano auto i jest zimno to pasowałoby żeby zaciągał ciepłe powietrze, a dopiero po nagrzaniu zimne.ahmed06 pisze:co do ciepłego powietrza to zrób na stałe żeby dostawał tylko zimne. Nic to silnikowi nie szkodzi a nawet pomaga (lepiej się zbiera obojętnie od temperatury silnika). Z tyłu obudowy od filtra (od strony kielicha) jest taki malutki wężyk podciśnieniowy który wchodzi w okolice filtra, weź go wyciągnij i zaślep jakimś gwoździkiem czy czymś. I problem z głowy silnik będzie chodził tylko na zimnym. Ja u siebie miałem kłopot w dwóch autach z ta klapką po zaślepieniu spalanie spadło mi o 1 litr LPG
Wymiana puchy filtra na używaną pewnie nic nie da? Nie wiem w jaki sposób jest sterowane podciśnienie w tym silniku. Zauważyłem ,że nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły powietrze cały czas dmucha z tego wężyka.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ciepłe powietrze w kolektorze ssącym
stefan666, leć wzdłuż wężyka od siłownika tej klapki dojdziesz do małego termostaciku który odpowiada za to żeby na ciepłym klapka ustawiła się na zimne, wymień ten termostacik ze szrotu w razie potrzeby
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości