silnik 2.0 agg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
silnik 2.0 agg
witam
ostatnio pojawił się problem z moim motorkim, dokładnie gdy jadę na benzynie i wcisnę sprzęgło obroty spadają do 3000-4000 i zaraz wracają i jest ok ,nieraz nawet potrafi zgasnąć .Przepatrzyłem czy nie dostaje lewego powietrza i nic podejrzanego nie zauważyłem ,przepływkę rozebrałem i druciki są całe,dodam że na gazie jest podobnie.Co powinienem sprawdzić ?może ktoś miał już taką sytuację.
ostatnio pojawił się problem z moim motorkim, dokładnie gdy jadę na benzynie i wcisnę sprzęgło obroty spadają do 3000-4000 i zaraz wracają i jest ok ,nieraz nawet potrafi zgasnąć .Przepatrzyłem czy nie dostaje lewego powietrza i nic podejrzanego nie zauważyłem ,przepływkę rozebrałem i druciki są całe,dodam że na gazie jest podobnie.Co powinienem sprawdzić ?może ktoś miał już taką sytuację.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
silnik 2.0 agg
Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację VAGiem, opisy masz na forumandrzej2008 pisze:Co powinienem sprawdzić ?może ktoś miał już taką sytuację.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
silnik 2.0 agg
Tak. Będziesz musiał. Jeśli nie masz vaga wykrec ta przepustnice co masz. Wyczysc ją. Zamontuj. Odpal silnik i niedotykajac gazu poczekaj aż sie nagrzeje i włączy sie wentylator. Powinno pomoc.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
silnik 2.0 agg
andrzej2008, nie rozbierasz przepustnicy a jedynie myjesz ją w środku w sensie klapę przepustnicy i elementy do których przylega
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
silnik 2.0 agg
zrobiłem według twojej instrukcji i obroty nie spadają już,jedynie nieraz mam wrażenie że wolno opadają z 11000 na 9000.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
silnik 2.0 agg
Zaszalales z tymi zerami piszac predkosc obr. silnika
Mozliwe ze to sie unormuje jak troche pojezdzisz. Albo jeszcze cos sie dzieje np: dolot masz nieszczelny.
Pojezdzij troche poobserwuj. Daj znac co z tego wyszlo.
Mozliwe ze to sie unormuje jak troche pojezdzisz. Albo jeszcze cos sie dzieje np: dolot masz nieszczelny.
Pojezdzij troche poobserwuj. Daj znac co z tego wyszlo.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- andrzej2008
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw maja 26, 2011 20:08
- Lokalizacja: Dęblin DBN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości