witam ponownie po wczorajszej walce i szukaniu przyczyny bolączki mojego golfa chyba nareszcie udało mi się dojść winowajce całego zamieszania wygląda na to ze winna leży po stronie elektrycznej a dokładniej mówiąc okrągłe złącze przy silniku. Kiedy ja poszarpałem samochód zaczął chodzi dobrze i przestał notować błąd 00533
Chciałem się zapytać jak ta złączkę mogę rozebrać aby zobaczyć piny może kolego ,,rysiektr" wiesz jak ona powinna sie odczepić
dołączam foto tego złącza
falujace obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
falujace obroty
malysz090,
Przekręcasz ją przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i wychodzi
Przekręcasz ją przeciwnie do ruchu wskazówek zegara i wychodzi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości