Problem z wysokim spalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wysokim spalaniem
no ok dzieki panowie;) czyle takie zachowanie 20-30l i 99,9 w czasie przyspieszania na mfa moze byc odpowiedzialny albo czujnik albo sonda;) musze ogarnac te rzeczy
Problem z wysokim spalaniem
podejrzewam że sonda , nie kupuj zamiennika tylko boscha będziesz mieć pewność pozdro
Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z wysokim spalaniem
mierzylem dzis czujnik temperatuty miernikiem w temperaturze pokojowej ok 20* miernik pokazuje rezystancie ok. 2.33 oma .. co o tym sadzicie?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z wysokim spalaniem
oras,
Jesli pokazuje 2,33 oma to jest do wywalenia, jeśli pokazuje 2,33k czyli 2330 oma to jest dobrze
Jesli pokazuje 2,33 oma to jest do wywalenia, jeśli pokazuje 2,33k czyli 2330 oma to jest dobrze
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z wysokim spalaniem
no pokazuje obecnie 2.65k wyciagniety z golfa i mam tez drugi stary taki sam i oba leza razem w pokoju pol dnia to ten drugi pokazuje 4,36k
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z wysokim spalaniem
czyli ok 20 stopni - temp pokojowa, jest okoras pisze:no pokazuje obecnie 2.65k wyciagniety z golfa
2 czujnik 4,36k w temp. pokojowej, czyli ok 5 stopni - mocno zaniża temp, do wywalenia
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z wysokim spalaniem
czyli czujnik mam na bank sprawny wiec nic innego jak sonda siedzi... czy sonde ew. tez moge w podobny sposob jakos sprawdzic?
Problem z wysokim spalaniem
dzis dodatkowo poczulem mocne opary paliwa w wezu dolotowym od puszki filtra powietrza.
Problem z wysokim spalaniem
gdybym nie przyuwazyl ze komputer nagle na drugi dzien zaczol pokazywac takie spalania ok 20-30l i 99,9 w czasie bepniecia ... gdzie wcziesniej bylo ok to pokazywal granice w czasie jazdy 7.5-9.9 l
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z wysokim spalaniem
oras, a wszystkie wężyki do podciśnienia masz ok ? Ten przy serwie hamulcowym gdzie jest zaworek nie jest pęknięty ? Wężyk do regulatora ciśnienia - nie ma w nim benzyny ? Do zaworu par paliwa na prawym kielichu ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z wysokim spalaniem
dodam jeszcze co mi sie przypomnialo ... nawet w czasie postoju na swiatlach przyuwazylem gdy silnik pracowal na wolnych obrotach to spalanie na mfl sobie skakalo co nigdy wczesniej o ile pamietam sie tak na postoju nie robilo...
Problem z wysokim spalaniem
sprawdzilem wszystkie podcisnienia .. wygladaja ok wykrecilem sonde lamba i zamierza ja zmierzyc miltimetrem bo podobno jest jakis sposob i wlasnie szukam ... co poki co zauwazylem to grzalka sondy przy gwincie jest okopcona czarna a przy koncu czysta...
Problem z wysokim spalaniem
wyczytalem w necie i zmierzylem multimertem dwa biale przewody za pierwszym pomiarem wykazala 245ohm drugim 095 trzecim 156ohm w odstepach 2min.
nie rozumiem juz nic i gdzie szukac usterki ;/
nie rozumiem juz nic i gdzie szukac usterki ;/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości