Problem z wysokim spalaniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pn sty 27, 2014 16:39

Witam, od paru dni towarzyszy mojemu gofrowi (2.0 8v 2e +sekwencja) problem wysokiego spalania. Co prawda nie przetestowałem jeszcze kwestii ile pali realnie ale komputer nagle zaczął pokazywać kosmiczne wartości podczas jazdy w granicach 20-30l. a w czasie przyspieszania nawet do 99.9 L/100km odczuwam także jakby stal się bardziej mulowaty- na wyzszych biegach nie przyspiesza jak wczesniej..

podlaczylem pod vaga lecz ten nie pokazal zadnych bledow..

odpinalem kostke od przeplywomierza - silnik zareagowal przygasaniem
odpinalem rowniez kostke od czujnika temperatury - lecz nic sie nie dzialo silnik pracowal rowno ku mojemu zdziwieniu...

aaa i wlasnie zapomnial bym dodac ze sprawdzalem rowniez ustawienie rozrzadu i gorny walkiem ladnie sie pokrywa O.T z nacieciem na kole pasowym i strzalka na obudowie.

co waszym zdaniem moze byc przyczyna takiego zachowania?



oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » śr sty 29, 2014 01:18

?????????????????????????/ :rozpacz:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » śr sty 29, 2014 16:31

Czujnik temp, sprawdź miernikiem


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » śr sty 29, 2014 20:41

moglbys napisac jak moge go sprawdzic ? opisac procedure.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » śr sty 29, 2014 22:34

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=457989" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=209545" onclick="window.open(this.href);return false;

Ogólnie pod hasłem "czujnik temperatury cieczy" na forum kryje się cała masa tematów


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » śr sty 29, 2014 23:21

ok czyli rozumiem ze sprawny czujnik musi sie miescic w takich rezystancjach jak pokazuje tabelka..
innego sposobu nie ma by sprawdzic konkretnie czy czujnik jest sprawny czy najade sie na smietknik?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » śr sty 29, 2014 23:47

oras pisze:ok czyli rozumiem ze sprawny czujnik musi sie miescic w takich rezystancjach jak pokazuje tabelka..
dokładnie tak, dla temp. ujemnych należy proporcjonalnie przyjąć rezystancje, nie wiem czy w 2E komputer tzw. VAG pokaże temp.
oras pisze:innego sposobu nie ma by sprawdzic konkretnie czy czujnik jest sprawny czy najade sie na smietknik?
na pewno najszybsza i praktycznie bez kosztowa, najtańszy miernik to ~20zł


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pt sty 31, 2014 03:22

jezeli ktos podejrzewa cos innego niz czujnik temp. bedacy odpowiedzialy za taka sytuacje jaka opisałem to prosze pisac!



Awatar użytkownika
Gesiu_15
_
_
Posty: 934
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 17:25
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: Gesiu_15 » pt sty 31, 2014 10:40

podepnij pod vaga zobacz co pokaże . Ja bym sprawdził jeszcze raz zapłom i rozrząd czy napewno jest dobrze ustawiony . Możliwe też że sonda lambda siadła , samochód weszedł w tryb awaryjny , więcej pali i słabo jedzie :-)


Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pt sty 31, 2014 12:05

100% rozrzad sie pokrywa idealnie - sprawdzone zaplon rowniez...
z vagiem jest ten problem ze gdy podpinalem sie kilka razy nie pokazal nic



Awatar użytkownika
Gesiu_15
_
_
Posty: 934
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 17:25
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: Gesiu_15 » pt sty 31, 2014 12:11

mi się wydaje że to sonda lambda .


Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;

oras
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 21, 2014 16:38

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: oras » pt sty 31, 2014 13:04

zastanawiajace jest to dlaczego nawet vag nic nie pokazuje bo w obu przypadkach blad powinien wyskoczyc czy to sonda czy czujnik temp.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: rysiektr » pt sty 31, 2014 13:55

oras, niestety nie pokaze chyba ze bedzie przerwa w obwodzie albo skopany na maxa, 2e w dodatku ma okrojona samodiagnoze i vagiem za wiele nie sprawdzisz. Pozostaje Ci miernik i sprawdzanie wszystkiego po kolei.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Gesiu_15
_
_
Posty: 934
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 17:25
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Problem z wysokim spalaniem

Post autor: Gesiu_15 » pt sty 31, 2014 13:59

możesz mieć gdzieś kable przeciente , posprawdzaj sobie instalacje , miernik i wszystkie czujniki po kolei sprawdzaj . :-)


Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości