Problem z wysokim spalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wysokim spalaniem
Witam, od paru dni towarzyszy mojemu gofrowi (2.0 8v 2e +sekwencja) problem wysokiego spalania. Co prawda nie przetestowałem jeszcze kwestii ile pali realnie ale komputer nagle zaczął pokazywać kosmiczne wartości podczas jazdy w granicach 20-30l. a w czasie przyspieszania nawet do 99.9 L/100km odczuwam także jakby stal się bardziej mulowaty- na wyzszych biegach nie przyspiesza jak wczesniej..
podlaczylem pod vaga lecz ten nie pokazal zadnych bledow..
odpinalem kostke od przeplywomierza - silnik zareagowal przygasaniem
odpinalem rowniez kostke od czujnika temperatury - lecz nic sie nie dzialo silnik pracowal rowno ku mojemu zdziwieniu...
aaa i wlasnie zapomnial bym dodac ze sprawdzalem rowniez ustawienie rozrzadu i gorny walkiem ladnie sie pokrywa O.T z nacieciem na kole pasowym i strzalka na obudowie.
co waszym zdaniem moze byc przyczyna takiego zachowania?
podlaczylem pod vaga lecz ten nie pokazal zadnych bledow..
odpinalem kostke od przeplywomierza - silnik zareagowal przygasaniem
odpinalem rowniez kostke od czujnika temperatury - lecz nic sie nie dzialo silnik pracowal rowno ku mojemu zdziwieniu...
aaa i wlasnie zapomnial bym dodac ze sprawdzalem rowniez ustawienie rozrzadu i gorny walkiem ladnie sie pokrywa O.T z nacieciem na kole pasowym i strzalka na obudowie.
co waszym zdaniem moze byc przyczyna takiego zachowania?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z wysokim spalaniem
Czujnik temp, sprawdź miernikiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z wysokim spalaniem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=457989" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=209545" onclick="window.open(this.href);return false;
Ogólnie pod hasłem "czujnik temperatury cieczy" na forum kryje się cała masa tematów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=209545" onclick="window.open(this.href);return false;
Ogólnie pod hasłem "czujnik temperatury cieczy" na forum kryje się cała masa tematów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z wysokim spalaniem
ok czyli rozumiem ze sprawny czujnik musi sie miescic w takich rezystancjach jak pokazuje tabelka..
innego sposobu nie ma by sprawdzic konkretnie czy czujnik jest sprawny czy najade sie na smietknik?
innego sposobu nie ma by sprawdzic konkretnie czy czujnik jest sprawny czy najade sie na smietknik?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z wysokim spalaniem
dokładnie tak, dla temp. ujemnych należy proporcjonalnie przyjąć rezystancje, nie wiem czy w 2E komputer tzw. VAG pokaże temp.oras pisze:ok czyli rozumiem ze sprawny czujnik musi sie miescic w takich rezystancjach jak pokazuje tabelka..
na pewno najszybsza i praktycznie bez kosztowa, najtańszy miernik to ~20złoras pisze:innego sposobu nie ma by sprawdzic konkretnie czy czujnik jest sprawny czy najade sie na smietknik?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z wysokim spalaniem
jezeli ktos podejrzewa cos innego niz czujnik temp. bedacy odpowiedzialy za taka sytuacje jaka opisałem to prosze pisac!
Problem z wysokim spalaniem
podepnij pod vaga zobacz co pokaże . Ja bym sprawdził jeszcze raz zapłom i rozrząd czy napewno jest dobrze ustawiony . Możliwe też że sonda lambda siadła , samochód weszedł w tryb awaryjny , więcej pali i słabo jedzie
Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z wysokim spalaniem
100% rozrzad sie pokrywa idealnie - sprawdzone zaplon rowniez...
z vagiem jest ten problem ze gdy podpinalem sie kilka razy nie pokazal nic
z vagiem jest ten problem ze gdy podpinalem sie kilka razy nie pokazal nic
Problem z wysokim spalaniem
mi się wydaje że to sonda lambda .
Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z wysokim spalaniem
zastanawiajace jest to dlaczego nawet vag nic nie pokazuje bo w obu przypadkach blad powinien wyskoczyc czy to sonda czy czujnik temp.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem z wysokim spalaniem
oras, niestety nie pokaze chyba ze bedzie przerwa w obwodzie albo skopany na maxa, 2e w dodatku ma okrojona samodiagnoze i vagiem za wiele nie sprawdzisz. Pozostaje Ci miernik i sprawdzanie wszystkiego po kolei.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem z wysokim spalaniem
możesz mieć gdzieś kable przeciente , posprawdzaj sobie instalacje , miernik i wszystkie czujniki po kolei sprawdzaj .
Moje GTI by Grzesiu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=523088" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości