1.6abu problem z silnikiem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

Re: 1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » sob paź 26, 2013 18:38

KoguT pisze:Hah ja miałem to samo :helm: MlodyKoguT jak jechał za mną to później się śmiał że strzelałem do niego przy redukcji :kac: taki ogień był z wydechu :kac: .

Kombinowałem na wszystkie sposoby bo też nie mogłem dojść do ładu z tym... Wymieniłem kable, świece, kopułkę, palec, czujników temperatury chyba z pięć, nawet inny wtrysk miałem (cały - wtryskiwacz, przepustnicę i czujnik powietrza nad wtryskiem), sonda nówka, wszystkie filtry... Normalnie ręce mi opadały... Uporałem się z tym problemem poprzez SWAP :helm:
Dołożyć do samego silnika tysiąc złotych po to żeby w ostateczności wymienić go na inny :zakrecony:
Przecież to się mija z celem :banghead:
W poniedziałek podpinam pod vag-a i zobaczę co tam nowego wyskoczy :?



stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » sob paź 26, 2013 20:48

Byłem przed chwilą podpiąć go pod Vag-a i wyskoczył 1 błąd "CZUJNIK HALLA BRAK SYGNAŁU" Silnik był zgaszony. Po usunięciu błędu po chwili znów wyskoczył :-x :-(
Gdy sprawdzaliśmy na zapalonym silniku błąd nie wyskakuje. Więc pytam jak to sprawdzić na zapalonym czy na zgaszonym? Gdzieś czytałem , że sesję błędów sprawdza się na włączonym zapłonie , ale silniku zgaszonym. Mógłby się jakiś znawca wypowiedzieć,czy mam przekręcić kluczyk w pozycję zapłon ? czy go odpalić i wtedy robić sesję ???? Bo nie wiem czy jechać wymienić aparat na inny czy po prostu ten błąd ma wyskakiwać gdy silnik wyłączony???



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: KoguT » sob paź 26, 2013 22:10

hall zawsze na zgaszonym wyskoczy. Na odpalonym powinien zgasnąć



stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » ndz paź 27, 2013 08:16

Czyli nie zostaje mi nic innego jak wziąść stary aparat zapłonowy i sprawdzić go miernikiem przewody idące do halla też sprawdzę i oby okazało sie że to jakaś pierdoła jest, bo dłużej nieścierpię tego auta..



stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » pn lis 04, 2013 17:00

Panowie czy w 1.6ABU robi się adaptację przepustnicy? Jeśli tak to jak to zrobić?



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: KoguT » pn lis 04, 2013 20:10

w abu nie robi sie adaptacji

ustawia się sama po resecie ecu



stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » wt lis 05, 2013 13:06

Witam czyściłem dziś przepustnicę i odkręciłem te 3 śrubki na torx co są na fotce oznaczone nr 3
Obrazek

Po chwili ta blaszka sama wystrzeliła do góry i teraz nie wiem co tam ma być w środku.Ma tam być jakaś sprężynka? Mógłby ktoś wrzucić schemat przepustnicy do ABU ?



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: KoguT » wt lis 05, 2013 14:03

to jest regulator ciśnienia paliwa.

teraz żeby go dobrze złożyć to musisz wpiąć manometr w wąż podający paliwo i powoli skręcać śrubki aż będzie na nim bodajże 1.8bara (oczywiście przy włączonej pompie)



stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

Re: 1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » wt lis 05, 2013 14:28

KoguT pisze:to jest regulator ciśnienia paliwa.

teraz żeby go dobrze złożyć to musisz wpiąć manometr w wąż podający paliwo i powoli skręcać śrubki aż będzie na nim bodajże 1.8bara (oczywiście przy włączonej pompie)
Tak tylko, że nie wiem co tam ma byc. Od góry jest taki jakby talez dociskający taki mały kielich a w tym kielichu powinna być jakaś sprężynka? Bo nie wiem czy jak to wystrzeliło czegoś nie pogubiłem. ??



kamikadzol15
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: ndz sty 01, 2012 23:26
Lokalizacja: Kutno / Łódź

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: kamikadzol15 » śr lis 06, 2013 00:11

Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy nie masz powydzieranych krzywek na wałku albo samych szklanek.


ObrazekObrazek

stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » śr lis 06, 2013 14:53

Kupiłem dziś na złomie używany ( ponoć sprawny) wtrysk z regulatorem ciśnienia paliwa. Po zamontowaniu samochód odpalił, ale nie wiem jak teraz ze spalaniem? Jest możliwy błąd sondy lambda? Odpięcie klemy (+) spowoduje ewentualne skasowanie wszystkich błędów?



stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » czw lis 07, 2013 12:37

Rozebrałem dzisiaj stary regulator ciśnienia paliwa. Zrobiłem zdjęcia żebyście mogli mi powiedzieć co mi brakuje w tym regulatorze

Tak wygląda po rozebraniu
Obrazek

Membrana :

Obrazek
druga strona
Obrazek
w płaszczyźnie
Obrazek

Kielich przylegający do membrany :
Obrazek
Druga strona kielicha :
Obrazek
Docisk ze śrubami :
Obrazek
A tak wygląda po złożeniu :
Obrazek

Dlatego pytam czego mi tam brakuje ??? Pomoże ktoś??



stefan666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw lip 18, 2013 11:52
Lokalizacja: Jasło

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: stefan666 » pt lis 08, 2013 11:01

Nikt nie pomoże? Żaden z was nie wie co tam ma być w tym regulatorze? Nikt go nigdy nie rozbierał?



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

1.6abu problem z silnikiem

Post autor: KoguT » pt lis 08, 2013 13:42

Niema sensu go rozbierać żeby nie poprzestawiać ciśnienia paliwa więc pewnie mało osób to robiło.
Miałem kiedyś taki wtrysk ale poszedł na złom, tak to bym rozkręcił.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości