Problem z wejsciem na obroty.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

janis77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt lis 13, 2009 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: janis77 » wt paź 01, 2013 23:40

Witam, posiadam Golfa 3 z silnikiem 1,8 ABS. Jakiś czas temu wystąpił u mnie problem z wejściem silnika na obroty, a dokładniej mówiąc to chodzi o duszenie się silnika podczas dodawania gazu. Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Jeśli tak to proszę o radę co zrobić. Dodam że myślałem że zaciąga lewe powietrze i wymieniłem gumę (poduchę) pod wtryskiem, oraz cały wtrysk wraz z silniczkiem krokowym i nic to nie pomogło. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
piotrek.radom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
Lokalizacja: Radom

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: piotrek.radom » śr paź 02, 2013 08:00

Odepnij wtyczkę od czujnika temperatury i sprawdź czy jest jakaś różnica.



janis77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt lis 13, 2009 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: janis77 » śr paź 02, 2013 21:08

Tez już to sprawdzałem i nie to jest przyczyną.



andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Re: Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: andrzej85.g » śr paź 02, 2013 21:27

mialem tak kolego w swoim 1.8 abs.powiem ci tyle ze mi pomoglo odpiecie sondy lambdy.jak chodzil na wolnych to troche kulal i przy dodawaniu gazu dlawil sie a przy okazji drastycznie wzroslo spalanie,po odpieciu sondy wszystkie objawy zniknely



janis77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt lis 13, 2009 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: janis77 » czw paź 03, 2013 16:28

Jutro podjadę na podnośnik i odłączę bo bez podnośnika to chyba nie dam rady, chyba że się mylę?



zett93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 22, 2012 23:48

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: zett93 » czw paź 03, 2013 18:34

Spokojnie dasz rade rozpiac to bez podnosnika ;)



andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Re: Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: andrzej85.g » czw paź 03, 2013 20:56

kostka jest na tylniej lapie od silnika.wystarczy wlozyc dlon za rure od powietrza dojscie piekne :bigok: wystarczy tylko otworzyc maske



janis77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt lis 13, 2009 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: janis77 » czw paź 03, 2013 22:06

U mnie na tylnej łapie nie ma żadnej kostki, jest tylko wyjście 3 kabli, z tego jeden jest ucięty. Jeden z nich jest dalej podłączony z kablem który idzie do tyłu za silnik i tam z kolei jest zespolony z czymś co jest wkręcone w silnik. Próbowałem rozpiąć ten właśnie kabel i żadnych zmian to nie spowodowało, może nawet gorzej było gdyż żeby odpalić silnik musiałem sporo gazu dać.



andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: andrzej85.g » czw paź 03, 2013 22:22

jest wkrecone w silnik czy w kolektor wydechowy ? wyglada na to ze miales fabrycznie sonde 4 pinowa a ktos zalozyl 1 pinowa.dlatego masz w tym miejsu uciete kable.powinna byc kostka na 4 pini.3 kable ida do instalacji a 1 do masy.wtyczka od sondy ma 4 piny i wszyskie ida do sondy.jesli sie myle to prosze o sprostowanie :bigok:



janis77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt lis 13, 2009 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: janis77 » czw paź 03, 2013 22:39

W kolektor wydechowy.



andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: andrzej85.g » czw paź 03, 2013 22:51

przydala by sie jakas fotka tej przerobki.wtety lepiej bylo by to wszystko ocenic. jak jest sonda 1 pinowa to wyglada to tak,sonda ma wtyczke w ktora wchodzi kabel z sondy i kawalek kabla z oczkiem przykrecanym do masy a z instalacji wychodzi druga czesc zestawu.



janis77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt lis 13, 2009 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: janis77 » pt paź 04, 2013 03:20

Jeśli możesz to wstaw swoją fotkę a ja jak będę miał możliwość wstawię swoją.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: Paweł Marek » pt paź 04, 2013 19:45

ABS ma raczej sondę jednolablową, nowszy ADZ 4 kable. janis77, kable sondy powinny być zakończonę wtyczką więc ją należy rozłączyć, to co sie wydaje ucięte to może być ekran wiązki sondy i tak ma być.
Skoro wymiana wtrysku nic nie dała to moze zajmij się na raze oceną ciśnienia paliwa filtr pompa, pomiar manometrem ciśnienia a filtr wymień w ślepo bo to grosze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

janis77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: pt lis 13, 2009 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg

Problem z wejsciem na obroty.

Post autor: janis77 » pt paź 04, 2013 21:03

Jeśli chodzi o ciśnienie paliwa to na manometrze pokazywało 1-1,2, jak mi się uda zrzucić zdjęcia z telefonu to je wstawię. Dodam że ja go głównie odpalam na benzynie a później LPG. Jak chodzi na benzynie to jest tak jakby kulał na jedną świece i do tego strasznie czuć spaliny, tak jakby nie przepalał.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości