Problem z wejsciem na obroty.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wejsciem na obroty.
Witam, posiadam Golfa 3 z silnikiem 1,8 ABS. Jakiś czas temu wystąpił u mnie problem z wejściem silnika na obroty, a dokładniej mówiąc to chodzi o duszenie się silnika podczas dodawania gazu. Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Jeśli tak to proszę o radę co zrobić. Dodam że myślałem że zaciąga lewe powietrze i wymieniłem gumę (poduchę) pod wtryskiem, oraz cały wtrysk wraz z silniczkiem krokowym i nic to nie pomogło. Pozdrawiam.
			
									
									- piotrek.radom
 - Mały gagatek

 - Posty: 127
 - Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
 - Lokalizacja: Radom
 
Problem z wejsciem na obroty.
Odepnij wtyczkę od czujnika temperatury i sprawdź czy jest jakaś różnica.
			
									
									- 
				andrzej85.g
 - Mały gagatek

 - Posty: 60
 - Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
 - Lokalizacja: ZKO XXXX
 
Re: Problem z wejsciem na obroty.
mialem tak kolego  w swoim 1.8 abs.powiem ci tyle ze mi pomoglo odpiecie  sondy lambdy.jak chodzil na wolnych to troche kulal i przy dodawaniu  gazu dlawil sie  a przy okazji drastycznie wzroslo spalanie,po odpieciu sondy wszystkie objawy zniknely
			
									
									Problem z wejsciem na obroty.
Jutro podjadę na podnośnik i odłączę bo bez podnośnika to chyba nie dam rady, chyba że się mylę?
			
									
									- 
				andrzej85.g
 - Mały gagatek

 - Posty: 60
 - Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
 - Lokalizacja: ZKO XXXX
 
Re: Problem z wejsciem na obroty.
kostka jest  na tylniej lapie od silnika.wystarczy wlozyc  dlon za rure od powietrza  dojscie piekne 
 wystarczy tylko otworzyc maske
			
									
									Problem z wejsciem na obroty.
U mnie na tylnej łapie nie ma żadnej kostki, jest tylko wyjście 3 kabli, z tego jeden jest ucięty. Jeden z nich jest dalej podłączony z kablem który idzie do tyłu za silnik i tam z kolei jest zespolony z czymś co jest wkręcone w silnik. Próbowałem rozpiąć ten właśnie kabel i żadnych zmian to nie spowodowało, może nawet gorzej było gdyż żeby odpalić silnik musiałem sporo gazu dać.
			
									
									- 
				andrzej85.g
 - Mały gagatek

 - Posty: 60
 - Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
 - Lokalizacja: ZKO XXXX
 
Problem z wejsciem na obroty.
jest wkrecone w silnik czy w kolektor wydechowy ? wyglada na to ze miales fabrycznie sonde 4 pinowa  a ktos zalozyl  1 pinowa.dlatego masz w tym miejsu uciete kable.powinna byc kostka na 4 pini.3 kable ida do instalacji  a 1 do masy.wtyczka od sondy ma 4 piny i wszyskie ida do sondy.jesli sie myle to prosze o sprostowanie 
			
									
									- 
				andrzej85.g
 - Mały gagatek

 - Posty: 60
 - Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
 - Lokalizacja: ZKO XXXX
 
Problem z wejsciem na obroty.
przydala by sie jakas fotka tej przerobki.wtety lepiej bylo by to wszystko ocenic. jak jest sonda 1 pinowa to wyglada to tak,sonda  ma wtyczke w ktora wchodzi kabel z sondy i kawalek kabla z oczkiem przykrecanym do masy  a z instalacji wychodzi druga czesc zestawu.
			
									
									Problem z wejsciem na obroty.
Jeśli możesz to wstaw swoją fotkę a ja jak będę miał możliwość wstawię swoją.
			
									
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Problem z wejsciem na obroty.
ABS ma raczej sondę jednolablową, nowszy ADZ 4 kable. janis77, kable sondy powinny być zakończonę wtyczką więc ją należy rozłączyć, to co sie wydaje ucięte to może być ekran wiązki sondy i tak ma być.
Skoro wymiana wtrysku nic nie dała to moze zajmij się na raze oceną ciśnienia paliwa filtr pompa, pomiar manometrem ciśnienia a filtr wymień w ślepo bo to grosze.
			
									
									Skoro wymiana wtrysku nic nie dała to moze zajmij się na raze oceną ciśnienia paliwa filtr pompa, pomiar manometrem ciśnienia a filtr wymień w ślepo bo to grosze.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Problem z wejsciem na obroty.
Jeśli chodzi o ciśnienie paliwa to na manometrze pokazywało 1-1,2, jak mi się uda zrzucić zdjęcia z telefonu to je wstawię. Dodam że ja go głównie odpalam na benzynie a później LPG. Jak chodzi na benzynie to jest tak jakby kulał na jedną świece i do tego strasznie czuć spaliny, tak jakby nie przepalał.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
