2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: Johnatan » sob kwie 20, 2013 11:55

witam. podłączyłem podcienienie pod ECU i auto już chodzi normalnie. wszystko jest ok poza tym że auto nie ma mocy.. to jedzie jak 1,6 75km.. Ustawienie rozrządu ok.. zapłon nie wiem bo kopułka nie jest do regulacji. spręzanie 13bar na wszystkich.. Ten czujnik co kolega pokazuje to jest zamontowany w stożku i jest chyba ze silnika 115km gti. bo w zestawie swapu nie było w ogóle puszki powietrza. Ludzie gadają mi że te silniki muszą być przepływki i z tego to auto nie jedzie.. jak to jest z tymi przepływkami? W sklepie powiedzieli że ma być do ABF stalowa ze sterwonikiem takim dużym.. inni móią że czarna rurka jak w TDI


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: rysiektr » sob kwie 20, 2013 17:15

Johnatan pisze: jest chyba ze silnika 115km gti
Ten czujnik jest taki sam jak w 2.0 ADY/AGG i jeszcze paru innych o nr. 028 906 081, więc jak masz taki to jest ok.
Johnatan pisze: Ludzie gadają mi że te silniki muszą być przepływki i z tego to auto nie jedzie..
nie słuchaj tych ludzi bo chyba nigdy ABFa nie widzieli nie mówiąc o swapie...

ciśnienie na listwie jest ok ? Sonda chodzi ? TPS sprawny? Przekaźnik od kompa wsadziłeś ? Silnik przed swapem jeździł w dawcy normalnie? Nie pomyliłeś nic w kabelkach ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: Johnatan » sob kwie 20, 2013 21:04

cieśnienie listwy jest dobre, bo jak zdiąłem zaślepke krućca to wystrzelil mi strumień paliwa mi na 3metry w górę.. Sonda nie wiem... nie wyszło na vagu a teraz nie sprawdzałem.. przekaźnik jest dobry już wymieniałem. TPS co to jest ? potencjometr przepustnicy ? Bo do niego mam zastrzeżenia.. zdejmę potencjometr przy pracującym silniku i gdy ruszałem wkrętakiem płaskim potencjometr to silnik nierówno przyśpieszał... szarpało nim.. wewnątrz potencjometru jest ok.. nie jest wytarty. Nie wiedomo czy silnik jeździł bo przyjechał swap na palecie.. tak kumpel kupił.. swapa nie ja robiłem.. ale w skrzynce bezpiezników a raczej za nią są wolne kabelki jednopinowe wtyczki... jedna od Vaga nie jest wpięta bo wtyczki nie pasują i vag nie pokazywał... dziś wymienilem filtr paliwa, i przestawiłem zapłon na drugą pozycję czyli wyprzedziłem... przed ruszamiem zapłonu silnik sie ksztusił jak mu dodawałem gazu a teraz lepiej odpala i reakcja na przepustnice jest natychmiastowa.. ale silnik buuczy i nie jedzie.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: rysiektr » sob kwie 20, 2013 21:39

można powiedzieć, że TPS to jest potencjometr przepustnicy...generalnie trochę się różni ale jest osadzony na ośce przepustnicy. Zobacz jeszcze czy stycznik na przepustnicy nie jest zwarty na stałe - zmierz miernikiem czy jak zamykasz i otwierasz przepustnicę to pracuje poprawnie.
Miałem kiedyś przypadek, że był hall w aparacie uwalony i też za bardzo nie chciał jechać. Na forum masz opisane jak go sprawdzić za pomocą diody LED i bateryjki.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: Johnatan » sob kwie 20, 2013 22:58

stycznik przepustnicy jest uwalony.. nie robi przejścia w ogóle..


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: rysiektr » ndz kwie 21, 2013 01:04

Johnatan pisze:stycznik przepustnicy jest uwalony.. nie robi przejścia w ogóle..
a wolne obr masz ok ?? bo z tego co pamiętam to on robił zwarcie jak jest zamknięta przepustnica (mogę się mylić), więc jak masz go rozwartego cały czas to powinien jechać dobrze, tylko wolne obr mogą świrować. Wypnij kostkę od niego i zrób zworę i zobacz czy się poprawią wolne obr. Włącznik jest niedokupienia w ASO - wycofali go w 2011r, więc pozostaje Ci dobranie podobnego w sklepie z elektroniką, albo szukanie używki.
Sprawdź tego halla jeszcze.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: Johnatan » ndz kwie 21, 2013 11:59

tak, jak podłączyłem podciśnienie to obroty jałowe są wzorowe. robiłem tą zworkę i nie ma różnicy :P Sprawdze dziś czujnik halla zrobie dzić filmik jak to chodzi i podeśle wieczorem.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piotrek gti_abf
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
Lokalizacja: okolice Wielunia

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: piotrek gti_abf » ndz kwie 21, 2013 12:30

rysiektr pisze: tylko wolne obr mogą świrować.
Gdy u mnie padł ten czujnik (krańcówka) auto gasło, musiałem auto trzymać na gazie. Nie wiedząc co jest wyczyściłem przepustnice i mając ją na wierzchu zobaczyłem że w tej krańcówce nie ma tego przycisku co ją załącza. Mimo uwalonej krańcówki podniosłem trochę obroty które były niższe niż zwykle i nie równe, góra była dobra. Przy okazji uwalenia się krańcówki spalił mi się bezpiecznik od silnika o którym pisałem wcześniej.
rysiektr pisze:Włącznik jest niedokupienia w ASO - wycofali go w 2011r, więc pozostaje Ci dobranie podobnego w sklepie z elektroniką, albo szukanie używki.
Rok temu w ASO powiedzieli mi za tą krańcówkę 250zł :banghead:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: rysiektr » ndz kwie 21, 2013 19:54

piotrek gti_abf pisze:Rok temu w ASO powiedzieli mi za tą krańcówkę 250zł :banghead:
wow, etka pokazuje, że wycofano go w 2011, może mieli gdzieś na magazynie, generalnie sam stycznik można wymienić - koszt ~7zł + robota własna
Johnatan pisze:tak, jak podłączyłem podciśnienie to obroty jałowe są wzorowe. robiłem tą zworkę i nie ma różnicy :P
możliwe, że gdzieś dalej masz zwarcie bo po odłączeniu powinien pracować nie równo jak piotrek gti_abf, wspomniał, u ciebie jeśli obr są wzorowe, a stycznik nie działa to możliwe, że masz zwarcie gdzieś na kablach.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: Johnatan » pn kwie 22, 2013 22:32

rozwiercilem kumplowi otwory na aparacie na fasolki i przy wyprzedzonym zapłoni czyli pochyleniu aparatu do kabiny auta to samochód jedzie o wiele lepiej... dalsza regulacja zapłonu nie przynosi żadnych lepszych skutków a auto wciąż nie jedzie.. czy to moze być hall? czy podejdzie aparat z mk3 1,6-1,4 8v ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

2.0 16V ABF brak mocy nie równa praca

Post autor: rysiektr » pn kwie 22, 2013 23:00

Johnatan pisze:czy to moze być hall? czy podejdzie aparat z mk3 1,6-1,4 8v ?
może być hall, nie podejdzie, sprawdź go diodą led z bateryjką


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości