Dławienie silnika po wymianie termostatu w 1.8 AAM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dławienie silnika po wymianie termostatu w 1.8 AAM
Witam. W moim mk3 1.8 AAM wymieniłem termostat, ponieważ stary był cały czas otwarty i temperatura dochodziła tylko do 70st, jednak silnik pracował dobrze i nie zauważyłem zwiększonego spalania. Po wymianie termostatu temperatura dochodzi do 90st, ale silnik pracuje dobrze puki jest zimny, po dojściu temperatury do ok 80st przy dodawaniu gazu dławi się i gaśnie, bardzo ciężko go później odpalić, gdy się uda to obroty falują, na biegu jałowym spadają do bardzo niskich. Nie mam obrotomierza więc nie wiem przy jakich obrotach to się dzieje. Mam wrażenie że dostaje za bogatą mieszankę ale dlaczego dzieje się tak po wymianie termostatu i co może być przyczyną? Aha odłączałem akumulator na 15min żeby zresetować komputer ale to nic nie daje. Ma ktoś jakieś pomysły?
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
Re: Dławienie silnika po wymianie termostatu w 1.8 AAM
Faktycznie wina leżała po stronie czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Kupiłem nowy za 50zl wymieniłem i jak ręką odjął wszystko wróciło do normy. Silnik nawet ciszej pracuje tzn ma niższe obroty na biegu jałowym niż wcześniej. Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości