ABS 1.8 90KM Falujące obroty i inne

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

ABS 1.8 90KM Falujące obroty i inne

Post autor: Pedi1994 » wt lut 05, 2013 00:04

Witam koledzy ostatnio postanowiłem podłączyć golfika pod vaga 4.9 bo faluje na obrotach jak zimny mocno jak ciepły mniej a gdy na gazie tego problemu np juz nie ma i vag pokazał takie usterki za pierwszym razem (515 - ten kod wiem ze gdy silnik nie odpalony zawsze będzie / 561 / 523) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24a ... ea5c5.html
Postanowiłem skasować odpalić auto na benzynie z czytać kody na odpalonym aucie i wyskoczyły takie (65535 / 19779 / 12337) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/473 ... bec3c.html
Skasowanie błędów i odczytane ponownie na zgaszonym silniku ( 515 / 20557 / 8240 ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dce ... 24133.html

I po kilku dniach podłączyłem ponownie i wyskoczyły takie błędy ( 523/ 515 / 561 ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8e ... eb5ea.html


Coo o tym sądzicie koledzy od czego zacząć ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

ABS 1.8 90KM Falujące obroty i inne

Post autor: Paweł Marek » wt lut 05, 2013 00:40

zajmij się najpierw czujnikiem temperatury powietrza, sprawdź mu zasilanie po zapłonie (5V we wtyczce tej samej co do wtryskiwacza - 4 stykowej u góry wtrysku) i zmierz mu opór, normy takie same jak dla czujnika temperatury cieczy są na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

ABS 1.8 90KM Falujące obroty i inne

Post autor: Pedi1994 » pt lut 08, 2013 20:22

Zasilanie po zapłonie osiąga w granicy 5V oporu nie zmierzyłem bo miernik się popsuł ;/ ale gdy patrzę przejście to nie ma czy to oznacza ze popsuty czujnik ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

ABS 1.8 90KM Falujące obroty i inne

Post autor: Paweł Marek » sob lut 09, 2013 12:52

ale jakie przejście :). Na zimnym opór czujnika to kilka kiloomów, żaróweczką tego nie sprawdzisz, musisz skoczyć do sklepu z dwoma dychami po najtańszy miernik uniwersalny.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

ABS 1.8 90KM Falujące obroty i inne

Post autor: Pedi1994 » sob lut 09, 2013 16:30

nie nie kolego miernikiem sprawdzałem przejście a oporu nie sprawdze bo skończył się miernik i oporu nie pokazuje (niewłaściwe podłączenie kabli przez kumpla) i tylko przejście i napięcie pokazuje teraz



Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

ABS 1.8 90KM Falujące obroty i inne

Post autor: Pedi1994 » sob lut 23, 2013 18:40

Zakupiłem miernik nowy sprawdzam opór tem. na dworze w granicy (0s. -1s.) miernik pokazał u mnie w samochodzie 16.500 - 15.980
Sprawdziłem jeszcze od płynu chłodzącego przy króćcu i pokazało 7.000

Posiadam taki sam czujnik tem. powietrza zasysanego od golfika 1.6 i mierząc opór wychodzi około 5.600 -5.900 sądząc po pomiarach wygląda na dobry ale za nim zacznę lutować postanowiłem dowiedzieć się czy będzie dobry po tych pomiarach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości