nagle coś się stało i wolne obroty nie spadają poniżej 1400 ... nieraz stoją nawet na 2000 !
mam gaz i benzynę i na obu jest tak samo .
dolot mam szczelny , mam podejrzenia do silnika krokowego - czy to może być on ?
jak odłączę wtyczkę to gaśnie ale drugiego na podmianę nie mam więc nie wiem ...
wyjmowałem go , płukałem smarem w speju , próbowałem regulować śrubką - bez zmian ... ale po podłączeniu do napięcia widać jak zamyka się klapka
2E - ma za wysokie wolne obroty ... 1400-2000
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
2E - ma za wysokie wolne obroty ... 1400-2000
jest to możliwe ale mało prawdopodobne. Płucząc go nie naprawisz, bez rozbiórki i czyszczenia mechanicznego się nie obejdzie bo twardy nagar się osadza i blokuje przesłonę. Radzę ci pożyczyć gdzieś od kogoś inny na próbę. Na razie zajrzyj do przepływki czy klapka się jej nie blokuje, zajrzyj do wężyka podciśnieniowego regulatora ciśnienia benzyny czy niema w nim benzyny - jest gdy regulator strzeli . I sprawdź czy wszystko jest ok w czujniku temperatury, czyli czy we wtyczce między pinami 1 i 3 jest po zapłonie napięcie 5V i czy sam czujnik trzyma parametry omomierzem - normy sa na forum. Zajrzyj tez na linkę gazu czy nie blokuje domykania się przepustnicy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
2E - ma za wysokie wolne obroty ... 1400-2000
jednak krokowy , wystarczyło pokręcić śrubką trochę i rozruszał się
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości