Nierówna praca 2e

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Nierówna praca 2e

Post autor: Paweł Marek » pn lis 05, 2012 23:45

supli, zachowaj spokój trochę cierpliwości, prostszego do diagnozy i wtrysku to chyba niema, dasz rade tylko spokojnie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

supli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lip 13, 2012 10:51

Nierówna praca 2e

Post autor: supli » wt lis 06, 2012 21:15

Paweł Marek.Zapłon mam ustawiony na lampkę to zrobiłem w pierwszej kolejności. Gdzie znajduje się ten regulator ciśnienia paliwa?Możesz mi to jakoś zobrazować?Jak odepne przepływomiesz powienien zgasnąć?Raz gaśnie a raz dostaje wyższych obrotów...Wyciełem kata i nic...
Aha Paweł Marek czy ten regulator ciśnienia paliwa może coś mieć do gazu?Ja zaczłem wykluczać pojedyńcze rzeczy bo on to robi na gazie i benzynie.Ale jak przyśpiesze mu zapłon to na gazie chodzi miodzio.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Nierówna praca 2e

Post autor: Paweł Marek » wt lis 06, 2012 22:25

uszkodzony regulator powoduje że benzyna jego wężykiem podciśnieniowym leje się do dolotu i potem jest spalana przebogacając mieszankę, w czasie pracy na na LPG tak samo więc oczywiście ma znaczenie w czasie pracy na LPG. Sciągasz mu wezyuk podciśnieniowy i patrzysz czy jest w nim benzyna, ma nie być i własciwie ten test starczy. Metalowy grzybek mocowany metalową zawleczką w listwie wtryskowej - po stronie pasażera.
Po odpięciu przepływomierza w czasie pracy na benzynie powinien gasnąć. Ale z odpiętym przepływomierzem silnik zapali i pracuje byle jak ale pracuje. Pytanie więc czy dobrze sprawdziłeś przepływomiers, opisy sa na forum. W czasie jazdy na LPG jeśli to I lub II generacja przepływomierz może przeszkadzac tylko wtedy jesli ma zatartą klapkę, jego działanie elektryczne nie ma na LPG znaczenia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
_pawelek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: pt mar 16, 2012 00:16
Lokalizacja: Warmia-Mazury NIL

Nierówna praca 2e

Post autor: _pawelek » czw lis 08, 2012 00:36

mam całą listwe z regulatorem i kilka pierdół wrazie co;)
słuchaj kolego uwaznie co mówi Paweł Marek i sprawdzaj bo nikt chyba lepiej nie zna 2e jak on;)


VAG forever !!

mój czarnuch --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5675535" onclick="window.open(this.href);return false;

supli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lip 13, 2012 10:51

Nierówna praca 2e

Post autor: supli » czw lis 08, 2012 22:38

A widzisz paweł marek trafiłeś;)Ja pewnego czasu oddałem nawet samochód to elektromechanika i z maslanymi oczami mi go oddał , a sparawdziłem wszystko co mówiłeś iiii. wyszło że wygięta klapka niepracowała była full otwarta. Chciałem ją jakos naprawić ale nidyrydy ;) opada coraz niżej ;x trudno kupie nowy i bd dobrze;). Jestem pewny że to to bo na benzynie jak go ręką cofnełem za tą taką wskazówke pod puszką to samochód zaczął pracować pięknie;). także wielkie dzięki za wszystko;).

edit:przepływka zmieniona ...i pupa dalej nietrybi



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości