AAM>ABS po zmianie wałka i kompa dalej słaby

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adrrider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lis 12, 2007 17:19
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/Żary
Kontakt:

AAM>ABS po zmianie wałka i kompa dalej słaby

Post autor: adrrider » wt paź 23, 2012 01:13

czy ktos przerabial AAM w mk3 za pomoca wałka i kompa z ABS? zalozylem czesci ponoc z tego silnika i mocy nic nie przybyło... jedzie tak samo o kant gładkiej :ass: rozbic... czy wystarczy tylko kompa i wałek zmienic czy cos jeszcze potrzeba? dodam ze rozrzad ustawiony lala i zapłon też a diagnostyka kompem nie pokazuje zadnych błędów... ewentualnie czy ma ktos moze info jaki powinien byc numer kompa z ABS-a?? dziex za info



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

AAM>ABS po zmianie wałka i kompa dalej słaby

Post autor: majekMK2 » wt paź 23, 2012 19:41

kolektor wydechowy jest inny w AAM ja jak robiłem takiego swapa musiałem dac kolektor z ABS bo był troszke wiekszy przelot


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
adrrider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lis 12, 2007 17:19
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/Żary
Kontakt:

AAM>ABS po zmianie wałka i kompa dalej słaby

Post autor: adrrider » wt paź 23, 2012 19:46

zapomnialem dopisac :kac: kolektor zalozylem z ABS-a z rok temu jak padlo mi zlacze elastyczne i przy wymianie urwalem szpilki w starym kolektorze :banghead: wtedy wlecial od ABS-a :bigok:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

AAM>ABS po zmianie wałka i kompa dalej słaby

Post autor: Paweł Marek » wt paź 23, 2012 20:24

Wyższa moc bierze się w ABS głównie z większego stopnia sprężania. Czyli inne tłoki. poczytaj sobie na forum dziesiątki tematów o takiej zamianie sa. Tylko że jest jedna rzecz. Taka że zabawa dla 15 koni jest bez sensu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
adrrider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lis 12, 2007 17:19
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/Żary
Kontakt:

AAM>ABS po zmianie wałka i kompa dalej słaby

Post autor: adrrider » wt paź 23, 2012 20:39

nie wiem czy nie ma sensu... kombi w 75PS poprostu nie jedzie... ale odbiegajac od tematu to w moim polo zmienilem silnik z 1.0 45ps na 1.4 60ps i jesli bys mi powiedzial po przejechaniu sie tym ze nie bylo sensu to szacun :pub:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

AAM>ABS po zmianie wałka i kompa dalej słaby

Post autor: Paweł Marek » śr paź 24, 2012 10:04

Ok - spoko. Dla zapaleńców nie ma przeszkód i o to chodzi. :) Bez tłoków nie dasz rady. Różnica spręzania daje z 10 koni


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
adrrider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn lis 12, 2007 17:19
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie/Żary
Kontakt:

AAM>ABS po zmianie wałka i kompa dalej słaby

Post autor: adrrider » czw paź 25, 2012 02:05

dlatego cały słupek wsadzam ABS :-)
bo nie idzie mi skompletowanie swapa vr6 :banghead:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości