Czy we wszystkich silnikach benzynowych w mk3 były jednakowe sondy lambda czy występowały różne typy?
Czy fakt, że po odpaleniu zimnego silnika moje auto dopóki się lekko nie nagrzeje utrzymuje 2tys obrotów może być spowodowane uszkodzoną sondą czy raczej powód takiego zachowania będzie inny? Kable, świece, kopułka, palec wymienione pół roku temu, ostatnio wyczyściłem TPS i przepustnicę oraz usunąłem katalizator.
Rodzaje sond lambda w mk3 oraz problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Rodzaje sond lambda w mk3 oraz problem z obrotami
Moim zdaniem objawy uszkodzonej lambdy są inne, głównie jest zwiększone nawet o 50% spalanie. Przez długi czas utrzymuje 2tyś obrotów ? wkręca się odpowiednio na obroty ? może po prostu jak jest zimny to u Ciebie trochę dłużej załączone jest tzw "ssanie". Filtr powietrza w jakim stanie ?
Odp: Rodzaje sond lambda w mk3 oraz problem z obrotami
Podwyższone obroty utrzymują się przez jakieś 2 minuty, filtr powietrza wymieniany niedawno. Od czasu jak obrocilem lekko aparat zapłonowy bo chyba był źle ustawiony wkreca się dobrze, wcześniej był bardzo mulasty.
Wysłane z mojego LG P990 za pomocą Tapatalka
Wysłane z mojego LG P990 za pomocą Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości