Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
Witam. Mam pytanie. Czy wejście do silniczka krokowego na wtyczkę w silniku 2E się obraca? U mnie kręci się to w kółko, bo nie wiem czy jest zepsuty czy nie. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2012 17:14 przez paku69, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Silniczek Krokowy 2E
Kolego u mnie wtyczka się nie obraca a jeśli chodzi o sam silinczek to po przekręceniu zapłou on buczy sobie
Trzyma Ci obroty?
Trzyma Ci obroty?
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Silniczek Krokowy 2E
nie obraca sie kolego sprawdź czy jest teraz wogole sprawny bo jeśli sie kreci to raczej już zepsuty
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Re: Silniczek Krokowy 2E
No właśnie muszę go trzymać na gazie żeby silnik działał, jak go puszcze to od razu gaśnie. Ech no to trzeba wymieniać Dzięki Panowie
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
Panowie czy do wymiany silniczka potrzebna jest później jakaś adaptacja etc? Wymieniłem na używkę ale dostałem zapewnienie że działa, a objawy są takie:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomożecie?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomożecie?
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
moze czujnik temp. padniety lub ktos grzebał w zaworze tam jest taka zaslepka zółta jest ona zalana czy juz widac śrubę??
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
W jakim zaworze?
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
Panowie gdy odpinam wtyczkę z krokowca to nic sie nie dzieje, obroty stoja tak jak stały, co jest?
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
powinny opasc lub wzrosnąć jak pamiętam
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
powinien po odłączeniu wtyczki silnik zgasnąć albo prawie zgasnąć i ledwo ledwo chodzić. Ale przyczyn to może być dużo: nieszczelny dolot, błąd ustawienia rozrządu, zapłonu, błąd ustawienia podstawowego przepustnicy, uszkodzenie przepływomierza. Na tym etapie jeśli chodzi o sam regulator wolnych (to co nieprawdziwie nazywasz silniczkiem krokowym) to tylko go dotknij czy brzęczy jak zapłon włączysz. Na ogół jeśli brzęczy to jakoś tam działa a czy całkiem prawidłowo nie wiadomo, najlepiej podmień na próbę od kolegi na taki co do którego jesteś pewien że działa.
Regulator ma od strony lewej - jak zdejmiesz wąż z niego to zobaczysz śrubkę regulacyjną pokrytą żółtym lakierem, uszkodzenie tego lakieru oznacza że ktoś już ciś z nim grzebał nie wiadomo czy fachowo http://www.google.pl/imgres?q=2E+regula ... 6,s:0,i:89" onclick="window.open(this.href);return false;
sa takie zamienniki nie wiem jakiej jakości http://allegro.pl/silnik-krokowy-vw-gol ... 89829.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Regulator ma od strony lewej - jak zdejmiesz wąż z niego to zobaczysz śrubkę regulacyjną pokrytą żółtym lakierem, uszkodzenie tego lakieru oznacza że ktoś już ciś z nim grzebał nie wiadomo czy fachowo http://www.google.pl/imgres?q=2E+regula ... 6,s:0,i:89" onclick="window.open(this.href);return false;
sa takie zamienniki nie wiem jakiej jakości http://allegro.pl/silnik-krokowy-vw-gol ... 89829.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
No właśnie problem w tym że samochód nie gaśnie, i nic się nie dzieje po wyjęciu wtyczki. Natomiast gdy wtyczka jest wyłączona i nagle ję wepnę to czuje po silniczku że zaczyna pracować. Dziwne?
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
Jeśli awaria w 20-letnim aucie jest dla ciebie dziwna - no to dziwne. Napisałem wyżej od czego mniej więcej zacząć. Zostaw ten regulator w spokoju jest prawdopodobnie dobry a usterka gdzie indziej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!
Pewnie że nie jest dziwna Natomiast problem nie dotyczył "silniczka krokowego" tylko trzeba było ponownie ustawić zapłon, natomiast po ustawieniu obroty idealnie stały na 900 jednakże auto miało muła. Po czym okazało się że jest źle rozrząd ustawiony, wymieniany 2msc temu. Rozrząd ustawiony i wszystko gra jak malina.
Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Jest MK IV Highline AJM :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości