Ciezko pali i czasami chodzi na trzy cylindry

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

siwygolf16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 24, 2012 18:24

Ciezko pali i czasami chodzi na trzy cylindry

Post autor: siwygolf16 » wt kwie 24, 2012 19:57

Witam! Chlopaki mam problem ze swoim golfem III 1.6 benzyna 75 KM,a mianowicie, nie ma roznicy czy cieply czy zimny cieko mi pali. Musze wziasc pare razy napompowac paliwo zaplonem to wtedy szybciej zagada. Jezeli juz chodzi to faluja mu obroty i potrafi zgasnac,chodzi takze czasami tak jakby na trzy cylindry ale tylko do 3tys/obrotow. Prosze pomozcie bo juz nie daje z nim rady. Pozdrawiam.



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Ciezko pali i czasami chodzi na trzy cylindry

Post autor: mirek87 » wt kwie 24, 2012 20:04

na początek sprawdz cały układ zapłonowy: kable , świece, cewki itp



siwygolf16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 24, 2012 18:24

Post autor: siwygolf16 » wt kwie 24, 2012 20:58

Swiece kable sa nowe. Moim zdaniem jakby cewka padla to by wogule nie dawala iskry,ale iskra jest dobra. Zaplon jest idealnie ustawiony,rozrzad takze. Zastanawiam sie nad monowtryskiem,silniczkiem krokowym lub pompa paliwowa. Ewentualnie aparat moze byc gdzies popsuty.



rafal9119
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 11, 2011 13:47

Ciezko pali i czasami chodzi na trzy cylindry

Post autor: rafal9119 » wt kwie 24, 2012 21:49

a czujnik halla ?



siwygolf16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 24, 2012 18:24

Ciezko pali i czasami chodzi na trzy cylindry

Post autor: siwygolf16 » wt kwie 24, 2012 22:29

jutro sprawdze. Dzieki za porade. Jutro bede napewno jeszcze pisal;)



evilenko
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: czw maja 20, 2010 20:50
Lokalizacja: Gdańsk

Ciezko pali i czasami chodzi na trzy cylindry

Post autor: evilenko » czw kwie 26, 2012 19:40

Warto wziąć pod lupę czujnik temperatury - przed odpaleniem silnika odłącz jego wtyczkę. Jeśli silnik odpali bez problemów będzie oznaczało to czujnik do wymiany. Najlepiej zmierz też jego opór dla zimnego i ciepłego silnika. W jakim stanie jest kopułka i palec?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości