Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Witam
Sprawa wygląda następująco, miałem problem z tym że silnik mi przerywał, wolne obroty spadały do okolic 300-400 obr/min. , problem został(jak domniemam) wyeliminowany, poprzez zmianę kabli, kopułki, palca i świeczek. Auto jak na razie od wymiany przejechało ok. 100 km, i nie zauważyłem nic dziwnego, poza jednym małym szkopułem, otóż na biegu jałowym jak silnik schodzi z obrotów, obroty ustawiają się na 900 i po chwili wzrosną o jakieś 30-50 i tak stoją. Albo od razu do około 950 obr/min. Pytanie czy to jest jakiś objaw że coś się dzieje? W sierpniu po trasie około 2000 km, zepsuł mi się gaźnik, (ssanie szalało), wymieniłem cały, ale nie robiłem żadnej adaptacji przepustnicy ani tym podobne. Zrobiłem od tego czasu około 100000 km. Pytanie czy to miało wpływ?
Ps. Mam jeszcze jedno pytanie, auto stało około 2 tygodni nie ruszane podczas mrozów, i pewnego dnia wracając z przystanku, zauważyłem wielką plamę(około 1m^2), od razu zacząłem szukać skąd to się wzięło, okazało się ze wyciekło około 40ml płynu z układu wspomagania. W piątek zaprowadziliśmy samochód do kolegi, wymieniłem kable itp, i zacząłem szukać przyczyny wycieku, nie mogłem się doszukać jej, (wyciek był z miejsca gdzie gumowy wąż w kształcie litery U wchodzi do pompy wspomy), nie znalazłem żadnego pęknięcia węża czy tym podobnych, więc przepłukałem układ nowym płynem, zalałem, odpowietrzyłem i jeżdżę, po każdym ruszeniu auta sprawdzam stan, i na razie jest w normie(nic nie ubywa). Miał ktoś może taki przypadek? Z góry dzięki za jakiekolwiek rady.
Sprawa wygląda następująco, miałem problem z tym że silnik mi przerywał, wolne obroty spadały do okolic 300-400 obr/min. , problem został(jak domniemam) wyeliminowany, poprzez zmianę kabli, kopułki, palca i świeczek. Auto jak na razie od wymiany przejechało ok. 100 km, i nie zauważyłem nic dziwnego, poza jednym małym szkopułem, otóż na biegu jałowym jak silnik schodzi z obrotów, obroty ustawiają się na 900 i po chwili wzrosną o jakieś 30-50 i tak stoją. Albo od razu do około 950 obr/min. Pytanie czy to jest jakiś objaw że coś się dzieje? W sierpniu po trasie około 2000 km, zepsuł mi się gaźnik, (ssanie szalało), wymieniłem cały, ale nie robiłem żadnej adaptacji przepustnicy ani tym podobne. Zrobiłem od tego czasu około 100000 km. Pytanie czy to miało wpływ?
Ps. Mam jeszcze jedno pytanie, auto stało około 2 tygodni nie ruszane podczas mrozów, i pewnego dnia wracając z przystanku, zauważyłem wielką plamę(około 1m^2), od razu zacząłem szukać skąd to się wzięło, okazało się ze wyciekło około 40ml płynu z układu wspomagania. W piątek zaprowadziliśmy samochód do kolegi, wymieniłem kable itp, i zacząłem szukać przyczyny wycieku, nie mogłem się doszukać jej, (wyciek był z miejsca gdzie gumowy wąż w kształcie litery U wchodzi do pompy wspomy), nie znalazłem żadnego pęknięcia węża czy tym podobnych, więc przepłukałem układ nowym płynem, zalałem, odpowietrzyłem i jeżdżę, po każdym ruszeniu auta sprawdzam stan, i na razie jest w normie(nic nie ubywa). Miał ktoś może taki przypadek? Z góry dzięki za jakiekolwiek rady.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Jezeli chodzi o obroty to nie ma co sie na zapas przejmowac, jest OK.
Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Sprawa jednak wróciła, zmienione mam to co napisane w poście wyżej a objawy wróciły, najgorsze jest to że nie zawsze mam te objawy. Objawy: szarpie jak się jedzie z ciągłą prędkością obrotową np 2500 obr, jak przyśpieszam jest normalnie, chociaż nie zawsze, dojeżdzam do świateł, na jałowym obroty spadają do 500-600 po czym wracają do 900. Jakieś pomysły? Proszę cokolwiek już nie mam żadnego pomysłu:(
Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Witam. Nie pamiętam już czy w tym silniku jest silniczek krokowy. W golfie żony ADZ jest i były te same objawy z obrotami i właśnie on był winny. Pozdro.
VW RULEZ :)
Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Odpada krokowiec odpowiada tylko za obroty wolne a mi szarpie przy jeździe z taką samą prędkością obrotową silnika.
Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Nie do konca. W Golfinie żony był objaw taki. W czasie jazdy ze stałą prędkościa np 80km/h czasami było tak jakby pedał gazu sam opadał autko na moment delikatnie samo prszyspieszało. Nie zauważalne na liczniku ale kierowca to czuł. Po zmianie krokowca tego już nie ma.
VW RULEZ :)
Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Witam. Dopisze się do posta kolegi mam taki sam silnik i podobne objawy. Jadąc ze stałą prędkością silnik szarpie,w czasie dodawania gazu i rozpędzania się objawy znikają. Na postoju jak dodam gazu i utrzymuje silnik np: na 1500 obr silnik też przerywa jakby gubił zapłon (nieregularnie).Wymieniłem świece,kable ,kopułka ,palec, nic to nie zmieniło. Wczoraj sprawdzałem czujnik temperatury pin 1-3,na zimnym silniku miernik pokazał 4,44. Podpinałem pod Polski vag 4,9 żadnych błędów.
Wolne obroty 1.8 ABS 90hp mały problem
Ja rozwiązałem szarpania . Okazało się ze rozrząd był przestawiony o ząbek. Po ustawieniu rozrządu i zapłonu zero szarpnięć, autko ładnie równiutko pracuje ,zero wypadania zapłonów, nie dzwonią zawory ,obroty na jałowym się uspokoiły a nawet są troszkę mniejsze niż przedtem. Wcześniej były w granicach 900-950 teraz 800 -850.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości