Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: strikez » pt lut 10, 2012 01:39

nie no jestem w stanie to zrobic w pelni profi:) (konektorki zalutowane do przewodu i calosc schowana w koszulce termokurczliwej) tylko chodzi mi o to czy tak moze byc czy musi byc jakas ori kostka tak jak mialem w starej pompie...


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Qto » pt lut 10, 2012 02:02

nie musi być ori kostka...ważne żeby Twoja "przejściówka" składająca się z kabelków i konektorów dobrze siedziała w ori wtyczce i na pompie...chyba, że utniesz ori wtykę i do kabelków dorobisz konektory...ale polecam kombinowanie "przejściówki"



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: strikez » pt lut 10, 2012 02:24

no wlasnie cos takiego myslalem zrobic.... uciac stara wtyczke i zarobic konektorki na przewodach...


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: Qto » pt lut 10, 2012 02:33

daj parę cm kabelków...na jeden koniec daje konektor żeby pasował na nową pompę, a na drugi dajesz taki jak był na starej...żeby pasował do wtyczki. W ten sposób nie ma potrzeby cięcia wtyki...ale zrób jak uważasz, albo jak łatwiej ;)



Awatar użytkownika
strikez
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Pompa paliwa 2.0GTI 2E

Post autor: strikez » pt lut 10, 2012 02:37

no wlasnie nie ma jak zrobic tak jak mowisz kolego :) bo tamt kosc dosyc dziwna jest... no ale skoro mowicie ze po zrobieniu tego na dwoch konektorkach nie bedzie robilo problemow i bedzie chodzic to jutro zabieram sie do roboty :)


seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości