i znów pokazuje 1,78 -1,98kΩ jaki czujnik kupic FAE 33160 czy bosch 0 280 130 039 choc mój ma koncówke 078 jednak po numerze vw jest zamienny na 039 wg rys FAEPrzemek MK3 pisze:czujnik upadł mi i mierzac go ponownie wartosci sa prawdłowe 1816Ω... czyli czujnikPrzemek MK3 pisze:Wartosci nie były stabilne
Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
a który wybrac FAE 33160 czy boscha 0 280 130 039 choc ja mam koncówke 078 ale wg FAe jest on zamienny
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Ok a powiedz mi jeszcze czy prawidłowo miernikiem go mierze, miernik mam Uni-t M890G i ustawiam opornosci na 20K to w temp.20-21 stopni pokazuje mi 2,63 kΩ czyli 2630Ω...??? Dobrze kumam???AndrzejYankes pisze:Gdybym kupował dla siebie wziąłbym Boscha.
- AndrzejYankes
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 18:30
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.[POS]
- Kontakt:
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Zgadza się. Czyli po upadku zaczął działać . Ale i tak wymień na nowyPrzemek MK3 pisze:pokazuje mi 2,63 kΩ czyli 2630Ω...??? Dobrze kumam???
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Auto naprawione dla zainteresowanych lub majacych podobny problem podam do informacji, ze czujnik o wyzej wymienionym numerze vw lub boscha z koncówka 078 zamienny jest na FAE 33180. Błedów brak Serdeczne podziekowanie za pomoc!!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Temat wraca ja bumerang nie mam juz siły normalnie do tego wkur..wienie na maksa, ale po kolei....
Wyskakuje baład czujnik spalania stukowego, silnik zaczyna zamulac nie da sie nim jezdzic po miescie w duzym natezenu ruchu (słaby) od 4 tys idzie.
Poniewaz duzo jezdziłem teraz ok 500 km w 3 dni sprawa wyglada tak bledy pokasowane komp czysty jade 40 km z roznymi predkosciami ni stad ni z owąd nagle zamół blad wywala. redukcja do 4 biegu decha prawie do 6 tys. auto jedzie normalnie znów przez jakis czas. Parenście km dalej znów zamół. Kur...wica n maxa. Zauważyłem ze czasmi jest tak ze np jak ma blad, to nie ma tego podwyzszania obrotów na biegu jałowym jak podjezdza sie do skrzyzowania (wiesz/wiecie o co chodzi??). Z moich obserawcji zauważyłm tez ze rano słychac piszczenie sterownika jak zimny oraz ze bardzo bogata mieszanke dostaje na zimnym az przeplata i kompci dlatego po odpaleniu odczekam az chwilke pochodzi i dopiero ruszam. Zczytałem wszystkie dane ze sterownika wkleje zdjecia. Co do ostatniej mapy podpiołem sie ponownie i wyszło nastepująco. Przy robieniu dechy na 1 biegu blad gaz sie wyłacza "za niskie ciśnienie gazu". wiec ustawiłem 1,15 kalibracja zebrnie mapy mnożnik wyszedł jak powinien zdjecia poniżej. Prosze pomózcie mi z tym cholernym bledem czy kupic na podmiane sterownik czy aparat czy czujnik hala wymienic??
Wyskakuje baład czujnik spalania stukowego, silnik zaczyna zamulac nie da sie nim jezdzic po miescie w duzym natezenu ruchu (słaby) od 4 tys idzie.
Poniewaz duzo jezdziłem teraz ok 500 km w 3 dni sprawa wyglada tak bledy pokasowane komp czysty jade 40 km z roznymi predkosciami ni stad ni z owąd nagle zamół blad wywala. redukcja do 4 biegu decha prawie do 6 tys. auto jedzie normalnie znów przez jakis czas. Parenście km dalej znów zamół. Kur...wica n maxa. Zauważyłem ze czasmi jest tak ze np jak ma blad, to nie ma tego podwyzszania obrotów na biegu jałowym jak podjezdza sie do skrzyzowania (wiesz/wiecie o co chodzi??). Z moich obserawcji zauważyłm tez ze rano słychac piszczenie sterownika jak zimny oraz ze bardzo bogata mieszanke dostaje na zimnym az przeplata i kompci dlatego po odpaleniu odczekam az chwilke pochodzi i dopiero ruszam. Zczytałem wszystkie dane ze sterownika wkleje zdjecia. Co do ostatniej mapy podpiołem sie ponownie i wyszło nastepująco. Przy robieniu dechy na 1 biegu blad gaz sie wyłacza "za niskie ciśnienie gazu". wiec ustawiłem 1,15 kalibracja zebrnie mapy mnożnik wyszedł jak powinien zdjecia poniżej. Prosze pomózcie mi z tym cholernym bledem czy kupic na podmiane sterownik czy aparat czy czujnik hala wymienic??
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 17:37
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Golf III 1.6 AEK starcił moc, szarpie
Czujnik wymieniłem na nowy ale zamiennik i nadal jest to samotapioeero pisze:czunik- 134 zł w ASO firmy VW.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości